Firma » Biznes
iF Design Award 2011 dla systemu Evoko Room Manager
Zobacz więcej zdjęć » |
„Uzyskanie tak prestiżowej nagrody – przyznawana jest od 1953 roku – przez produkt znajdujący się na rynku od zaledwie roku, to ogromne wyróżnienie i docenienie pomysłu i jego realizacji – podkreśla Tomasz Kliczkowski V-ce Prezes Zarządu ViDiS SA, dystrybutora Evoko w Polsce – „Nowoczesne systemy mogą być nie tylko użyteczne, proste w obsłudze ale i piękne”.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
iF Design Award
iF Design Award to prestiżowa nagroda przyznawana za wzornictwo i funkcjonalność produktów w kilku różnych kategoriach. Nagrodę przyznaje międzynarodowe jury składające się ze światowej sławy projektantów i konstruktorów. Nagroda wręczana jest od 1953 roku na uroczystej gali. Organizatorem jest iF International Forum Design GmbH z Hanoweru.
Evoko Room Manager
Z pozoru prozaiczna rezerwacja sali na spotkanie – gdy sal, użytkowników i spotkań jest dużo – może okazać się kłopotliwa i stresująca. Są to sytuacje, w których spotkania są odwoływane bez uprzedzenia, rezerwacje się dublują, kiedy nie do końca jest jasne jak długo sala będzie wolna, czy też kiedy dochodzi do niespodziewanego spotkania i trzeba sprawnie znaleźć miejsce by spokojnie porozmawiać … a recepcjonistka, która tym zawiaduje akurat wyszła na lunch …
Rozwiązaniem takich właśnie problemów jest Evoko Room Manager. Jest to zgrabny, dotykowy ekran LCD o przekątnej 8”, który wystarczy umieścić przy wejściu do sali i podłączyć do firmowej sieci LAN. Jego obsługa jest bardzo prosta, a katalog funkcjonalności bogaty.
Panel Evoko Room Manager informuje, co aktualnie odbywa się w sali oraz jakie spotkania są zaplanowane - pomaga uniknąć nieporozumień i kłopotów, związanych z korzystaniem z sal konferencyjnych.
Już na pierwszy rzut oka widać czy sala jest zajęta – jeśli tak, ramka ekranu jest podświetlona na czerwono. Jeśli sala jest wolna – na zielono.
Aby zarezerwować salę wystarczy podejść do urządzenia i zrobić to bezpośrednio z poziomu dotykowego ekranu LCD. Nie trzeba zapisywać się w zeszycie czy kontaktować się z recepcją lub administracją obiektu.
Dostępność sal można przeglądać także bezpośrednio z komputera, a rezerwacji dokonywać zdalnie – z poziomu kalendarza w Outlook.
Dodatkowo urządzenie pozwala użytkownikowi na pozostawienie informacji administratorowi – jeśli zauważymy w sali konferencyjnej problem np. z wadliwie działającą klimatyzacją, uszkodzeniem projektora itp.
Prosta, intuicyjna obsługa oraz możliwość rezerwacji sali przez każdego pracownika, bez konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania to niebywałe atuty Evoko Room Manager.
Rozwiązanie to jest idealnie sprawdza się w nowoczesnych biurach, hotelach i centrach konferencyjnych.
Koszt jednego urządzenia wynosi 3.999 zł + VAT. Gwarancja 24 miesiące.
Wyłączny dystrybutor na terenie Polski - ViDiS Sp. z o.o. (www.vidis.pl)
ViDiS SA, (www.vidis.pl) jest wyspecjalizowanym dystrybutorem sprzętu prezentacyjnego. Reprezentujący w Polsce następujące, światowe marki : SANYO (projektory, monitory), Casio (projektory Laser&Led Hybrid), QOMO (tablice interaktywne, tablety bezprzewodowe, wizualizery, systemy do testów), AVTek (ekrany projekcyjne, uchwyty do projektorów, piloty i akcesoria prezentacyjne), VIVITEK (projektory), LUMENS (wizualizery), SMART MEDIA SOLUTIONS (wysokiej jakości uchwyty i statywy do sprzętu prezentacyjnego, pogodoodporne obudowy do monitorów), EVOKO (system rezerwacji sal konferencyjnych), DISPIO (ściany LCD), VISION (systemy instalacyjne Techconnect), PLUS Vision (elektroniczne tablice kopiujące), JUST LAMPS (lampy do projektorów wszystkich marek), AVerComm (systemy do wideokonferencji).
Firma jest właścicielem portali www.multimediawszkole i www.multimediawprzedszkolu.pl .
ViDiS prowadzi także serwis gwarancyjny i pogwarancyjny produktów Vivitek oraz Qomo.
W latach 2006-2008 firma uzyskała 400% wzrost przychodów, a w 2009 roku zajęła 7 miejsce w regionie dolnośląskim i 67 w skali kraju, za co została uhonorowana w grudniu 2009 roku tytułem „Gazela Biznesu 2009” przyznawanym przez dziennik Puls Biznesu. W latach 2007 – 2009 firma osiągnęła wzrost przychodów rzędu 196%, zajmując w 2009r. 47 miejsce w województwie dolnośląskim i 462 w skali kraju i ponownie otrzymała tytuł „Gazela Biznesu 2010”.
Dnia 11.10.2010 ViDiS SA zadebiutował na rynku NewConnect.
ViDiS SA, ul. Ojca Beyzyma 7, 53-204 Wrocław
tel. (071) 33 880 00, fax (071) 33 880 01
e-mail: biuro@vidis.pl
Obsługa Prasowa i PR firmy ViDiS:
Małgorzata Błachnio, mobile: (+48) 509 047 721, e-mail: malgorzata.blachnio@indalo.pl
Nadesłał:
VIDIS
|
Komentarze (0)