Firma » Reklama

IKEA szuka agencji reklamowej

IKEA szuka agencji reklamowej
Zobacz więcej zdjęć »
Spółka IKEA Retail ogłasza przetarg na strategiczną, długoterminową obsługę kreatywną.

Rozpoczęliśmy proces przeglądu rynku agencji reklamowych w celu wyselekcjonowania kilku, które zaprosimy do przetargu. Wybrane agencje zostaną poproszone o przygotowanie prezentacji przetargowej według otrzymanego briefu” – powiedział Łukasz Ostrowski, Dyrektor Marketingu IKEA w Polsce. „Naszą ambicją jest znalezienie strategicznego partnera, z którym zamierzamy związać się na dłużej. Zamknięcie procesu przewidujemy jesienią. Oczywiście poinformujemy o wyniku przetargu” – dodał Łukasz Ostrowski.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Postępowanie nie obejmuje działań z zakresu mediów (IKEA pracuje z domem mediowym MEC), mediów społecznościowych (obecnie Kalicińscy.com) i digital (obecnie K2 Internet). Do tej pory IKEA obsługiwała agencja JWT (obecnie LemonSky/JWT), a także agencja Grey (kampania reklamowa nowych kuchni IKEA METOD).


Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony z pierwszych liter imienia, nazwiska oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi założyciel firmy (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).

IKEA jest innowatorem oraz doradcą w zakresie wyposażenia wnętrz, którego celem jest tworzenie lepszego życia na co dzień dla wielu ludzi. IKEA jest godną zaufania, stabilną finansowo i stale rozwijającą się firmą. IKEA w Polsce posiada obecnie osiem sklepów, które w roku finansowym 2013 odwiedziło ponad 20 milionów osób. Ponadto, poprzez Inter IKEA Centre Group Poland, firma zbudowała i zarządza siedmioma parkami oraz centrami handlowymi. W Jarostach koło Piotrkowa Trybunalskiego zlokalizowane jest Regionalne Centrum Dystrybucyjne, które obsługuje sklepy IKEA w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech. Biuro Zakupów współpracuje z producentami mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w regionie Europy Centralnej, dostarczając je do sieci IKEA na całym świecie.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Questia Sp. z o.o. Communications Management Consultants
http://www.questiapr.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »