Firma » Biznes
inFakt „odkleja przedsiębiorców od papierkowej roboty”
Zobacz więcej zdjęć » |
Głównym celem działań jest zaprezentowanie obecnym i przyszłym przedsiębiorcom nowego, przyjaznego dla użytkownika wymiaru księgowości internetowej oraz zachęcenie do darmowego testowania usług inFakt nawet do 60 dni. W ramach kampanii firma będzie promować także nowy claim marki „Liczy się Twój biznes". Działania będą realizowane przez najbliższych 6 miesięcy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W kampanii reklamowej inFakt zostaną wykorzystane zarówno standardowe, jak i nowoczesne kanały komunikacji: prasa, internet oraz social media. Dodatkowo będzie ona wspierana przez działania outdoorowe. Do współpracy zaangażowano również znanych z mediów i blogosfery przedsiębiorców, korzystających z usług inFakt.pl. Na stronie kampanii inFaktu już dziś można obejrzeć testimoniale wideo stworzone we współpracy z Arturem Kurasińskim, właścicielem technologicznego bloga AK74, grafikiem/ilustratorem Pawłem Jońcą oraz znanymi krakowskimi alternatywnymi przewodnikami turystycznymi z firmy Crazy Guides.
Każdy z testimoniali został stworzony z myślą o konkretnych grupach zawodowych, do których adresowana jest kampania. Łączy je wspólny mianownik bycia freelancerem, a więc potencjalnym odbiorcą usług księgowych inFakt. Na dedykowane strony docelowe www.inFakt.pl kierować będą osobne linki. Każda z czterech stron zawierać będzie wyjątkowy kontent przeznaczony dla:
- grafików/designerów/ludzi marketingu i mediów,
- kurierów i dostawców,
- prawników i osób świadczących usługi konsultingowe,
- informatyków/programistów/ludzi sektora IT.
Oprócz wspomnianych filmów wideo przewidziano również specjalne darmowe porady adresowane do przedstawicieli wyżej wymienionych branży.
W social media działania będą prowadzone zarówno na profilu inFakt.pl, jak i fan page'u „Księgomość", który od kilku lat pełni funkcję społecznościowego super-doradcy dla obecnych i potencjalnych klientów inFaktu.
Dobro przedsiębiorcy jest dla inFakt.pl nadrzędną wartością, dlatego główną linię kreatywną działań reklamowych zbudowaliśmy wokół dwóch haseł związanych z naszą misją, a więc ułatwianiem życia obecnym i przyszłym klientom. To właśnie ich satysfakcja jest dla nas najważniejsza i stale staramy się dostosować nasze usługi do oczekiwań i zmian, jakie niesie rynek. Dla nas właśnie „Liczy się Twój biznes" i dlatego to hasło stało się mottem przewodnim inFaktu, strategiczną esencją działalności firmy - mówi Wiktor Sarota, prezes inFakt.pl.
W inFakt.pl rozumiemy, że młodzi, coraz bardziej zapracowani przedsiębiorcy nie chcą marnować swojego cennego czasu na rozliczanie faktur, prowadzenie dokumentacji, dojazdy do księgowej czy wizyty w urzędach, a więc na standardowe procedury związane z prowadzeniem tradycyjnej księgowości. Oczekują usług na miarę nowych czasów, a my wychodzimy im naprzeciw. „Odklejamy od papierkowej roboty" dzięki łatwej w obsłudze księgowości online dostępnej 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z każdego miejsca na ziemi. Nasz program do księgowości można za darmo testować przez 30 dni, natomiast biuro rachunkowe inFakt.pl oferuje bezpłatną obsługę specjalistów księgowych nawet przez 2 miesiące. Naszą misją jest stworzenie zupełnie nowego wymiaru księgowości. Chcemy zrewolucjonizować ją tak, jak mBank zrewolucjonizował polską bankowość internetową. To właśnie główne przekazy, jakie stoją za rozpoczętą właśnie kampanią - dodaje Wiktor Sarota.
Autorem idei kreatywnej kampanii jest agencja GONG, zakup mediów koordynuje Marketing Wizards, natomiast wsparciem PR kampanii zajmie się SAROTA PR.
Testimoniale wykonane w ramach kampanii można obejrzeć poniżej:
- Artur Kurasiński
- Paweł Jońca
- Crazy Guides
Nadesłał:
Jacek Dąbrowski
|
Komentarze (0)