Technologie » Internet
Infinity Media dla A&D Pharma Poland
Zobacz więcej zdjęć » |
Kampania ma na celu promocję marki A&D Pharma Poland ze szczególnym naciskiem na Fervex Junior – lek dla dzieci powyżej 6 lat oraz Fervex – preparat na objawy przeziębienia i grypy. Fervex Junior, po krótkiej nieobecności, wrócił na rynek odmieniony. Od teraz dostępny jest w nowym smaku i nie zawiera cukru.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kampania telewizyjna prowadzona jest pod hasłem „Podaj dalej” i realizowana w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Na potrzeby promocji zostały przygotowane 8 sekundowe billboardy sponsorskie oraz 30 sekundowe spoty produktowe. Za pomocą billboardów sponsorskich realizowane będą działania wizerunkowe, powracającego na rynek leku Fervex Junior dla dzieci powyżej 6 roku życia.
Kolejny etap kampanii będzie prowadzony za pomocą 30 sekundowego spotu „Podaj dalej”. Reklama ma na celu uświadomienie odbiorcy, że Fervex jest skutecznym lekiem na przeziębienie i grypę dla dorosłych i dzieci. Równolegle z kampanią telewizyjną prowadzone będą działania promocyjne na serwisach VOD oraz na Youtube.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Infinity Media, zaś za produkcję billboardów sponsorskich oraz 30 sekundowego spotu odpowiada krakowska agencja Schulc.
Współpraca Infinity Media z marką Fervex jest następstwem wygranego latem 2017 roku przetargu.
Infinity Media to niezależny dom mediowy z kompetencjami w planowaniu i zakupie wszystkich mediów - od internetu przez prasę, radio, telewizję, outdoor - po ambient. Zespół ekspertów Infinity Media posiada wiedzę oraz narzędzia niezbędne do efektywnego zaplanowania kampanii reklamowej. Infinity Media uzyskał najlepsze oceny aż w 7 kategoriach badania satysfakcji klientów realizowanego przez „Media & Marketing Polska”. W 2017 roku Infinity Media uzyskał prestiżowy tytuł Gazeli Biznesu przyznawany przez Puls Biznesu. Więcej informacji na www.infinitymedia.pl
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|
Komentarze (0)