Technologie » Komputery
Info-Tech Research Group plasuje Kaspersky Lab w kategorii „Champion”
Wybierając rozwiązanie bezpieczeństwa dla firmy, należy uwzględnić nie tylko funkcje produktu, ale również takie czynniki jak efektywność, łatwość instalacji, koszt, a nawet reputacja producenta.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Luka w portalu społecznościowym Instagram wykorzystana przez cyberprzestępców
- Badanie Kaspersky Lab: ludzie są skłonni pozbyć się swoich zdjęć i innych danych za niedużą kwotę
- Technologia kontroli aplikacji firmy Kaspersky Lab wygrywa w testach AV-TEST
- Liczba roku: Każdego dnia Kaspersky Lab wykrywa 315 000 nowych szkodliwych plików
Aby pomóc firmom wybrać oprogramowanie bezpieczeństwa, które spełnia wszystkie ich potrzeby biznesowe, eksperci z Info-Tech Research Group przeprowadzili badanie obejmujące czołowych producentów oprogramowania antywirusowego oraz ich rozwiązania korporacyjne. Na podstawie wyników badania firma Kaspersky Lab znalazła się w kategorii „Champion”, a jej rozwiązanie Kaspersky Business Space Security otrzymało wyróżnienie „Best Overall Value Award”.
Organizacja Info-Tech Research Group zebrała informacje dotyczące 10 największych producentów oraz oferowanych przez nich rozwiązań do ochrony korporacyjnej infrastruktury IT. Analitycy ostrzegli, że stacje robocze, laptopy, tablety i smartfony stanowią teraz główny cel cyberprzestępców i firmy muszą podjąć wszelkie niezbędne kroki w celu zapewnienia im ochrony. Każdy producent został oceniony według wielu kryteriów, głównie rentowności firmy, posiadania przyszłej mapy drogowej rozwoju produktów, strategii dystrybucji, zasięgu produktów oraz pomocy technicznej. Dzięki dobrym wynikom osiągniętym w badaniu Info-Tech Kaspersky Lab uplasował się w sekcji „Champion”.
Podczas oceny korporacyjnych rozwiązań bezpieczeństwa najistotniejszymi kryteriami były funkcjonalność i łatwość użytkowania. Kaspersky Business Space Security wypadł doskonale pod względem tych parametrów, a eksperci określili to rozwiązanie jako elastyczne i w szczególności zwrócili uwagę na jego możliwości obsługi wielu różnych platform stacjonarnych oraz mobilnych. Analitycy docenili także Kaspersky Security Center – scentralizowaną konsolę do zarządzania bezpieczeństwem korporacyjnym.
Ponadto, eksperci z Info-Tech Research Group porównali wyniki funkcjonalności dla każdego produktu z jego całkowitym kosztem posiadania w celu obliczenia indeksu wartości. Rozwiązanie korporacyjne firmy Kaspersky Lab uzyskało najwyższy indeks, udowadniając, że jest najbardziej opłacalnym rozwiązaniem dla klientów, i zapewniając sobie wyróżnienie „Best Overall Value Award”.
Komentując wyniki badania, Aleksander Jerofiejew, dyrektor marketingu w Kaspersky Lab, powiedział: „Uzyskanie tytułu ‘Champion’ stanowi potwierdzenie mocnej pozycji firmy na rynku korporacyjnych rozwiązań bezpieczeństwa i pod wieloma względami czyni ją wzorem dla innych producentów. Cieszymy się również z uzyskania wyróżnienia ‘Best Overall Value Award’, które jest uznaniem zarówno wysokiej jakości jak i rozsądnej ceny naszego rozwiązania korporacyjnego”.
Pełne wyniki niezależnego badania dla rynku korporacyjnych rozwiązań bezpieczeństwa są dostępne na oficjalnej stronie firmy Info-Tech Research Group: http://www.infotech.com/research/ss/select-an-enterprise-anti-malware-solution.
Informacje o Info-Tech Research Group
Info-Tech Research Group (www.infotech.com) jest globalnym liderem w dostarczaniu taktycznych i praktycznych badań i analiz w zakresie IT. Info-Tech Research Group posiada czternastoletnie doświadczenie w prowadzeniu wysokiej jakości badań i jest najszybciej rozwijającą się firmą analityczną IT w Ameryce Północnej.
Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky Lab jako źródła.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Komentarze (0)