Moda » Bielizna
Intimissimi Uomo w Bonarce - bielizna dla panów
Zobacz więcej zdjęć » |
- Intimissimi Uomo doskonale wpisuje się w zmiany, które na przestrzeni ostatnich miesięcy dokonały się w Bonarce. Mam tu na myśli zarówno podwyższony standard zmodernizowanej przestrzeni centrum, jak również dopasowany do oczekiwań klientów dobór najemców. Jednym z naszych strategicznych celów leasingowych jest bowiem status regionalnego lidera w zakresie obecności wiodących prestiżowych marek - komentuje Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Bonarki z ramienia NEPI Rockcastle.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nowo otwarty salon jest już drugim włoskiej marki Intimissimi w Bonarce.
Z powodzeniem funkcjonuje już bowiem w tym centrum sklep z bielizną
i akcesoriami dla pań pod tym szyldem. Dopełnia tym samym ofertę Bonarki w segmencie bielizny dla mężczyzn, która przeważnie jest tylko częścią asortymentu innych marek. Tak sprofilowaną ofertę docenią zwłaszcza bardziej wymagający klienci.
Intimissimi Uomo to jedna z marek należących do Calzedonia Group, charakteryzująca się stylem, jakością oraz komfortem. Kieruje swoje produkty do odbiorców doceniających prestiż oraz zwracających uwagę na jakość i detale.
Intimissimo Uomo oferuje szeroki wybór produktów, takich jak bielizna, bluzki, bielizna nocna, skarpety i stroje kąpielowe. Przytulne sklepy
z funkcjonalnym układem ułatwiają zakupy, w których doradzają specjalistycznie wyszkoleni ekspedienci.
BONARKA I NEPI ROCKCASTLE PLC
Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City - jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot". Właścicielem centrum jest NEPI Rockcastle. Obiektem zarządza firma APSYS.
Nadesłał:
bezstronny22
|
Komentarze (0)