Technologie » Internet
IV Forum MEC Interaction już 20.10.2011.
Uwaga wszystkich prelegentów i uczestników będzie skupiona właśnie wokół danych oraz tego jak wykorzystać je aby skuteczniej realizować cele biznesowe.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Organizatorzy zaprosili ponad 30 prelegentów reprezentujących świat mediów oraz biznesu w Polsce i na świecie. Przewidziano 3 bloki tematyczne omawiające następujące zagadnienia: „dane a konsument”, „dane a technologia” oraz „dane a praktyka”.
Uczestnicy spotkania wysłuchają ponad 10 prelekcji przygotowanych m.in. przez przedstawicieli serwisów społecznościowych (Linkedin.com), największych firm i stowarzyszeń branży internetowej (Google, IAB Polska) oraz reklamodawców (Grupa TP, Visa, Nestle).
Ponadto zaplanowano 3 debaty panelowej po zakończeniu prezentacji w ramach każdego bloku tematycznego. W debatach weźmie udział ponad 15 osób reprezentujących firmy i brokerów reklamy internetowej (AdTotal, ARBOmedia, GG, Heureka, Redefine), instytuty badawcze (Polskie Badania Internetu, Gemius, Millward Brown), największe portale (o2.pl; wp.pl) oraz reklamodawców (Comarch SA, DnBNord, MTV Netowrks, TJX Poland).
W trakcie Forum zostaną również zaprezentowane wyniki wrześniowego badania przeprowadzonego przez dom mediowy MEC wśród polskich marketerów na temat różnorodnych danych z jakich korzystają firmy w Polsce.
Forum MEC Interaction to inicjatywa MEC - największego domu mediowego w Polsce, który już po raz czwarty integruje środowisko reklamodawców i reklamobiorców. Celem corocznych spotkań, w których uczestniczy ponad 350 osób, jest wymiana doświadczeń oraz prezentacja najlepszych, najskuteczniejszych i nowatorskich przykładów kampanii komunikacyjnych, zarówno zrealizowanych w Polsce jak i w innych krajach. Dział MEC Interaction liczy obecnie ponad 40 osób, a na jego czele od początku jego istnienia tj. od sierpnia 2005 roku stoi Tomasz Rzepniewski. MEC Interaction przede wszystkim przygotowuje, realizuje i nadzoruje kampanie z wykorzystaniem narzędzi marketingu interaktywnego na rzecz klientów domu mediowego MEC.
Aktualne informacje na www.forum.mecinteraction.pl
Komentarze (0)