Firma » Praca
Izabela Albrychiewicz awansowała na stanowisko CEO MEC w Polsce
Albrychiewicz raportuje bezpośrednio do Anny Lubowskiej, której z początkiem lipca br. sieć MEC powierzyła opiekę nad 30 rynkami Europy Środkowowschodniej, Rosji, Ukrainy i Wspólnoty Niepodległych Państw.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Iza od lat samodzielnie zarządza polskim oddziałem MEC. Wraz z fantastycznym zespołem udało jej się wzmocnić pozycję firmy na rynku oraz efektywnie rozbudować zakres oferowanych usług. Ten awans to uznanie dla jej wytężonej pracy.” – mówi Anna Lubowska.
Dom mediowy MEC istnieje na polskim rynku od 20 lat – wcześniej, jako The Media Edge oraz CIA Poland. Obsługuje klientów zarówno globalnych jak i lokalnych, wśród których znajdują się: Carlo Rossi, Chanel, Citi Handlowy, Colgate-Palmolive, Coty, Energizer, Hasco Lek, Hortex, IKEA, Jeronimo Martins, Mercedes, Michelin, Mlekpol, Muller, MTV Networks, Nestle, NIVEA, Novartis, Orange, Sandoz, Sarantis, Sony Ericsson, TK Maxx, TP, Visa, Wilkinson, Wydawnictwo Bauer, Xerox. MEC od 5 lat zajmuje pierwszą pozycję w rankingu domów mediowych w Polsce pod względem obrotów wg raportów RECMA (Global Buying Billings Definitive 2008-June 2009, Global Billings Ranking Definitive 2010-June 2011). Firma zatrudnia ponad 160 osób.
Nadesłał:
kalitero
|
Komentarze (0)