Technologie » Internet

Jadwiga bloguje już od roku

Jadwiga bloguje już od roku
Zobacz więcej zdjęć »
5 grudnia minął rok od startu bloga Jadwigi Ślawskiej-Szalewicz, ambasadorki marki Emporia. Z tej okazji przyjrzeliśmy się, o czym pisała Jadwiga i co najbardziej zainteresowało Internautów.

Zakładając blog, firma Emporia Telecom oraz ambasadorka marki chcieli aktywizować seniorów i zwiększyć ich zaangażowanie w życie społeczne - także z użyciem najnowszych technologii.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Emporia popularyzuje ideę łatwiejszych kontaktów między ludźmi, na przykład poprzez korzystanie z telefonu komórkowego, czy pisanie bloga, które to proste czynności mogą być z powodzeniem wykonywane niezależenie od wieku. Jadwiga Ślawska-Szalewicz przez cały rok przygotowywała teksty na blog „Okiem Jadwigi", dzieląc je na grupy tematyczne takie jak: informacje, święta i wspomnienia. Z czasem powstały nowe kategorie, np. przepisy, historia, opowiadania, tradycje.

Z ponad 163 notek najwięcej, bo aż 99, to wpisy w kategorii „Informacje", które dotyczą m.in. aktualności i wydarzeń kulturalnych. Znajdziemy tam np. relacje z Festiwalu Kultury Japońskiej, czy informacje o nowo otwartym basenie w Aninie. Jadwiga dzieli się swoimi wspomnieniami i przeżyciami, ale również przepisami, których zna niezliczoną ilość. W ciągu tego roku zamieściła na blogu ponad 40 przepisów na potrawy z najróżniejszych stron świata, ale także tradycyjne polskie dania, a nawet nalewki. O tym, że czytelnicy wracają, by sprawdzić, co nowego dzieje się na blogu, świadczy duża ilość gości serwisu.

Przez ostatni rok strona „Okiem Jadwigi" odnotowała ponad 47 000 odwiedzin. W ponad 2040 komentarzach toczą się interesujące, kulturalne i inspirujące dyskusje. Internauci chętnie dzielą się spostrzeżeniami i wspomnieniami na bieżące tematy, np. świątecznych tradycji, podróży, czy wydarzeń sportowych. Sukces witryny Okiem Jadwigi to dowód na to, że internet jest środowiskiem przyjaznym dla osób w wieku 50+. W sieci mogą oni dzielić się swoimi doświadczeniami, a także zawierać nowe znajomości.

Strona Okiem Jadwigi została doceniona również przez profesjonalne środowisko Blogerów - zgłoszono ją do biblioteki blogów serwisu Blogbox. Zawiera on blogi specjalistyczne, które mają szansę ukazać się w wersji papierowej. W każdym tygodniu Internauci wybierają w głosowaniu trzy blogi (dwa blogi i jeden fotoblog), które publikowane są w tygodniku Wprost.

Zachęcamy do głosowania na blog Jadwigi pod adresem http://www.blogbox.com.pl/show/suggested/3460

Informacje o firmie emporia:

Emporia Telecom to założona w 1991 roku prywatna firma, która opracowuje, produkuje i sprzedaje telefony komórkowe dla konsumentów w wieku 60 lat i powyżej. Emporia Telecom jest synonimem prostej komunikacji bez barier. Zamiast natłoku funkcji klienci zyskują łatwiejsze kontakty z bliskimi. Dział badań i rozwoju emporia, zatrudniający jedną trzecią ze 100-osobowego personelu firmy, wykorzystuje technologię do uproszczenia skomplikowanych procesów, aby komunikacja była przystępna dla każdego. Wszystko to wyłącznie po to, by zaspokoić potrzeby pokolenia seniorów. Emporia Telecom, austriacka firma z siedzibą w Linz, to globalny lider rynkowy i technologiczny w segmencie telefonów komórkowych dla starszych osób. Produkty emporia dostępne są już w 22 krajach.

Kontakt dla mediówAnna KoperAccount ExecutiveAgencja 21tel. +48 22 511 13 85e-mail: anna.koper@agencja21.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

agencja21

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »