Zdrowie » Ciało
Jak reklamować gabinet kosmetyczny?
Zobacz więcej zdjęć » |
Należy jednak zdać sobie sprawę, że inwestowanie w tradycyjne formy reklamy – ogłoszenia w gazetach, rozdawane na ulicy ulotki, wiszące bannery, spoty radiowe czy telewizyjne – może nie przynieść nam oczekiwanych korzyści. Zdecydowana większość konsumentów informacji na temat produktu, firmy bądź usługi szuka w Internecie. Jeśli nasza strona czy wizytówka firmy nie jest widoczna w wynikach wyszukiwania – bądź nie posiadamy jej wcale – tracimy potencjalnych klientów. Warto inwestować zwłaszcza w pozycjonowanie strony. Skutecznie prowadzone sprawi, że państwa strona na daną frazę, na przykład „pedicure poznań”, wyświetli się na pierwszej stronie w tak zwanych wynikach organicznych. Na efekty pozycjonowania trzeba jednak dość długo czekać, szczególnie w przypadku nowych stron lub usług, na które pozycjonuje się wiele firm (dobrą ilustracją tego problemu jest fraza „botox poznań”). Osobom niecierpliwym lub pragnącym wyświetlać się za każdym razem na głównej stronie Google dedykowana jest reklama AdWords. W specjalnym programie reklamowym możemy samodzielnie lub przy pomocy zespołu z agencji reklamowej ustawić kampanię reklamową, to znaczy wybrać frazy i napisać dostosowane do nich teksty reklamowe, a także ustalić stawkę za kliknięcie. Dzięki temu użytkownik, który wpisze w pasek wyszukiwania frazę „salon kosmetyczny poznań” ujrzy naszą reklamę nad wynikami organicznymi i ofertami konkurencji. Zachęcamy państwa do wypróbowania zarówno pozycjonowania, jak i AdWords – często opłaca się wykorzystywać obie metody do promocji swojej firmy.
Nadesłał:
joannafrc
|
Komentarze (0)