Technologie » Internet
Jak zwiększyć sprzedaż na stronach www? Poznaj 3 sprawdzone sposoby!
Zobacz więcej zdjęć » |
Bądź widoczny!
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Bazarek ze zdrową żywnością, sklep odzieżowy, market budowlany – aby sklep przynosił zysk, musi być odwiedzany przez klientów. Nie inaczej jest w branży e-commerce, w obu przypadkach podstawą sprzedaży jest ruch.
kampanie Google Adwords to rodzaj płatnej reklamy, która pozwala błyskawicznie wypromować stronę, również na frazy o wysokiej konkurencyjności. Efekt jest natychmiastowy, ale dość krótkotrwały – po zakończonej kampanii strona przestaje być widoczna, w przeciwieństwie do działań SEO, których rezultaty są widoczne nawet po zakończeniu działań pozycjonujących.
Linki sponsorowane to dobry sposób na uzyskanie widoczności w wyszukiwarce Google przez nową firmę, która, aby zdobyć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, korzystając wyłącznie z rozwiązań SEO, musiałaby czekać na efekty nieporównywalnie dłużej.
Najlepsze rezultaty daje mobilizacja sił, czyli umiejętne połączenie PPC oraz SEO. Dowodzą tego m.in. badania prowadzone przez Bright Oak, według których strategia SEO oraz płatna reklama przynosi o 25% więcej wejść na stronę i prawie o 30% większy zysk z reklamy.
3. Marketing treści (content marketing)
Ostatnie zmiany w algorytmach Google znacząco wpłynęły na kierunek rozwoju działań marketingowych w sieci. Na plan pierwszy wysunęły się wysokiej jakości treści, jak najtrafniej dopasowane do zagadnień wyszukiwanych przez użytkowników. Pozycjonowanie i płatne kampanie reklamowe przyniosą oczekiwane efekty tylko wówczas, gdy będą ściśle zespolone z content marketingiem. Na dobry content składa się chwytliwy lub intrygujący tytuł, który zachęca do wejścia na stronę, sposób organizacji treści oraz prezentacji produktów. Na szczególną uwagę zasługuje także coraz częściej pojawiający się w witrynach blog lub poradnik.
Według badań przeprowadzonych przez HubSpot prowadzenie bloga przyczynia się do znaczącego zwiększenia ruchu na stronie oraz wzrostu liczby leadów. 15 wpisów na blogu w miesiącu pozwala uzyskać pięciokrotnie wyższą liczbę sesji oraz 11,5 razy więcej leadów. Wysokiej jakości content warto publikować także na serwisach zewnętrznych, rozbudowując sieć wartościowych linków dochodzących do strony internetowej, którą chcemy wypromować.
Umiejętne działania pozycjonujące, wartościowy marketing treści oraz reklama PPC to skuteczny sposób na wzrost sprzedaży na Twojej stronie www!
Komentarze (0)