Firma » Biznes
Jak zwyciężać w pracy. Przywództwo wyższego stopnia w praktyce
„Jak zwyciężać w pracy. Przywództwo wyższego stopnia w praktyce” to prezentacja praktycznego wykorzystanie pomysłu na motywowanie pracowników Kena Blancharda – człowieka, który wywarł ogromny wpływ na codzienne zarządzanie milionami ludzi i firm.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jest autorem licznych bestsellerów, które sprzedały się w ponad 18 milionach egzemplarzy. Współtwórcą publikacji jest Garry Ridge, dyrektor naczelnym firmy WD-40, który prowadzi również wykłady z zakresu przywództwa na Uniwersytecie w San Diego. Patronem ksiązki i wyłącznym przedstawicielem The Blanchard Companies w Polsce jest House of Skills.
W pierwszej części książki Garry Ridge przedstawia system oceniania i motywowania pracowników stosowany w jego firmie oraz opisuje swoją wizję przywództwa. Przywołuje konkretne przykłady z pracy z ludźmi, omawia zmiany, które wprowadził. Pisze również o tym, jak sprawić, żeby pracownicy poczuli się częścią przedsiębiorstwa i zaangażowali się w jego wyniki. Druga część, napisana przez Kena Blancharda, to uzasadnienie teoretyczne historii opisanej przez Ridge’a. Blanchard wymienia Dwanaście Prostych Prawd, które porządkują podstawowe zasady motywowania pracowników i tłumaczą ideę przywództwa Ridge’a kształtującego zaangażowanie, oddanie i lojalność, klimat zaufania i szacunek. W ten sposób autorzy propagują partnerski model współpracy lidera z pracownikami.
Jednym z recenzentów publikacji jest Aleksander Drzewiecki, prezes zarządu House of Skills. Jak pisze: „Książka jest skierowana do tych wszystkich, którzy wierzą, że „życie lidera polega na pomaganiu innym w zdobywaniu piątek, a nie na wpasowywaniu ich na siłę do krzywej rozkładu normalnego. To publikacja dla tych, którzy poszukują inspiracji: pomysłów i podpowiedzi, przykładów zastosowań i wzorców postępowania, metod i narzędzi, lub po prostu wzmocnienia wiary i motywacji, by konsekwentnie zmieniać siebie i swoją organizację.”
Wydawcą książki jest Wydawnictwo Naukowe PWN.
Komentarze (0)