Rozrywka » Turystyka

Wystartowała Akademia Gościnności

House of Skills realizuje projekt szkoleniowy dla firm świadczących usługi gościnności. Patronat nad projektem objęła Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego.

Akademia Gościnności to projekt zainicjowany przez firmę szkoleniowo - doradczą House of Skills. Jego uczestnikami są pracownicy mikro, małych i średnich firm z branży hotelarskiej, którzy mają bezpośredni oraz telefoniczny kontakt z klientem.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Dzięki szkoleniom będą mogli oni podnieść swoje kwalifikacje w zakresie obsługi klienta. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, a jego realizację nadzoruje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Patronem Akademii Gościnności i konsultantem programów szkoleń została Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego.

 „W branżach usługowych sukces zależy od zadowolenia klienta, a ono zależy przede wszystkim od jakości obsługi.” – mówi Magdalena Cieślak, opiekun projektu z House of Skills. ”Gościnność wymienia się obok smacznej kuchni i komfortu, jako jedną z reguł, na których powinien opierać się idealny obiekt hotelowy. Ich brak skazuje na niepowodzenie. Nie wystarczy wyłącznie szeroko się uśmiechać. Trzeba umieć profesjonalnie zareagować i odpowiednio się zachować w nietypowych sytuacjach. Budowanie trwałych relacji z klientem polega również na umiejętności wyjścia naprzeciw nieprzewidzianym problemom w taki sposób, by mimo wszystko klient pozostał usatysfakcjonowany.”

W związku z organizacją mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2012 roku, w Polsce rosną inwestycje w rozwój bazy noclegowej. Chociaż z powodu spowolnienia gospodarczego tempo wzrostu nie jest takie, jakie zakładano w 2008 r., przedstawiciele polskiego hotelarstwa zapowiadają, że miejsc do spania przyjezdnym nie zabraknie. Według Ministerstwa Gospodarki nasz kraj w 2012 roku odwiedzi ponad 20 milionów osób. Oprócz hoteli luksusowych powstają także obiekty o niższym standardzie - hotele ekonomiczne i hostele. Każdy z nich będzie wymagał zatrudnienia wykwalifikowanej obsługi.   

„To bardzo dobry moment na realizację inicjatywy House of Skills.” – przekonuje Aleksander Pietyra, prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. „Wkrótce  znacznie zwiększy się liczba osób pracujących w branży hotelarskiej i warto będzie przekonać je do doskonalenia swoich umiejętności aby osiągnąć najwyższą jakość w obsłudze klienta. Polska gościnność jest podziwianą cechą Polaków na świecie, jednak należy ją umacniać na fundamentach wiedzy i umiejętności według światowych standardów. Będziemy namawiać właścicieli obiektów hotelowych do wzięcia udziału w Akademii.”

Akademia Gościnności obejmuje 6 szkoleń:

- Sztuka budowania doskonałych relacji z klientem;

- Obsługa klienta w trudnych sytuacjach;

- Prezencja i savoir vivre w obsłudze klienta;

- Skuteczna sprzedaż przez telefon, czyli budowanie zyskownych i trwałych relacji z klientem;

- Profesjonalna rozmowa z klientem w języku angielskim;

- Nowoczesny menedżer jakości obsługi klienta.

Szkolenia będą odbywały się w ośrodkach szkoleniowych na terenie siedmiu województw: mazowieckiego, małopolskiego, śląskiego, wielkopolskiego, dolnośląskiego, zachodniopomorskiego i pomorskiego. Projektem zostanie objętych 1680 osób. Szczegółowe informacje na temat terminów i miejsc szkoleń ukażą się wkrótce na stronie projektu: www.akademiagoscinnosci.pl.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

House of Skills
http://www.weknowhow.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »