Firma » Biznes

Jakość na najwyższym poziomie

Dbając o jak najwyższą jakość usług, Europ Assistance Polska regularnie przeprowadza badanie jakości obsługi klienta. Ponadto po każdej zgłoszonej sprawie typu home assistance, na podstawie specjalnej ankiety, oceniany jest współczynnik zadowolenia klientów.

Dbając o jak najwyższą jakość usług, Europ Assistance Polska  regularnie przeprowadza badanie jakości obsługi klienta. Ponadto po każdej zgłoszonej sprawie typu home assistance, na podstawie specjalnej ankiety, oceniany jest współczynnik zadowolenia klientów. Dodatkowo Dział Jakości Europ Assistance Polska monitoruje efektywność i skuteczność pracy Koordynatorów Pomocy Assistance. Dzięki tym wszystkim działaniom obecny wskaźnik reklamacji wynosi 0,001.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Badanie satysfakcji klientów przeprowadzone w kwietniu br. wśród osób, które skorzystały z usług Europ Assistance Polska w pierwszym kwartale bieżącego roku pokazało, iż jakość obsługi klienta w Europ Assistance Polska stoi na bardzo wysokim poziomie.

Łączna ocena ogólnego poziomu świadczonych usług została oceniona na 4,6 w skali, w której 5 oznacza ocenę maksymalną, zaś 1 – minimalną.

Pytania w ankiecie zostały podzielone na dwie sekcje, z których jedna dotyczyła jakości usług dostarczanych przez samego dostawcę, a druga poziomu obsługi klienta przez Koordynatorów Pomocy Europ Assistance Polska. Zarówno standard świadczeń udzielonych przez dostawców, jak i kompetencje Koordynatorów Pomocy Europ Assistance Polska zostały ocenione na 4,5. Dodatkowo 99% badanych uważa również, iż usługi świadczone przez Europ Assistance Polska są godne polecenia.

„Powyższe wyniki potwierdzają wysoki poziom usług świadczonych przez Europ Assistance Polska. Wszelkie sygnały i uwagi naszych klientów są dla nas bardzo ważne, wnikliwie je weryfikujemy, usprawniamy procedury wewnętrzne, ciągle podnosimy kwalifikacje naszych pracowników”- stwierdza Ewa Świergocka, Manager do spraw Jakości i Szkoleń w Europ Assistance Polska.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joanna.belza

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »