Firma » Biznes
Całodobowe serwisy informacyjne w assistance- wygoda i użyteczność
Rola informacji we współczesnym świecie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dobrem niematerialnym we współczesnym społeczeństwie jest informacja.
Szybkość otrzymania aktualnych informacji decyduje o sukcesie poszczególnych przedsięwzięć, zweryfikowane informacje pomagają podejmować trafne decyzje, a szybki przepływ informacji wewnątrz przedsiębiorstwa daje wymierne efekty w postaci efektywnej pracy wszystkich działów. Poprzez natłok różnych, czasem sprzecznych informacji, ludzie wciąż czują się w „obowiązku” do zbierania i weryfikacji stale napływających wiadomości.
Nowoczesne społeczeństwo bogacąc się i żyjąc w ciągłym pośpiechu nie znajduje wystarczająco dużo czasu na poszukiwanie szczegółowych informacji, zatem wybiera takie nośniki informacji, które w szybki i łatwy sposób znajdą potrzebne mu dane.
Polacy poszukują informacji nie tylko poprzez media masowe, ale i elektroniczne. Właśnie głównie do celów informacyjnych Polacy wykorzystują internet. Tą aktywność deklaruje każdy polski użytkownik sieci.
W dodatku można zauważyć, iż ani płeć ani wiek nie ma już znaczenia w zakresie korzystania z mediów elektronicznych. „Ponad 41 % Polaków korzysta z internetu. Dostęp do sieci deklaruje dziś czterokrotnie więcej osób niż w 2001 roku. Na przestrzeni sześciu ostatnich lat do internetu przekonuje się coraz więcej kobiet. Jeszcze w 2001 roku odsetek Polek surfujących po sieci wynosił niecałe 42%. W ubiegłym roku panie stanowiły już ponad 49% polskich internautów. Najszybciej przybywa użytkowników sieci w grupie wiekowej 60 i więcej lat. Sześć lat temu grupa ta stanowiła 0,73% internautów. Do 2007 roku odsetek ten wzrósł prawie czterokrotnie - do 2,58%. Wciąż najchętniej internetu używają osoby w wieku 15-24 lata (37,6%.), niewiele mniejszą grupę stanowią osoby w przedziale 25-39 lat (32,9%.). Co czwarty internauta (26,8%) reprezentuje grupę wiekową 40-59 lat.
Z sieci najliczniej korzystają uczniowie i studenci. Stanowią oni 26,86 %. wszystkich internautów w Polsce. Spośród grup aktywnych zawodowo najliczniej w sieci reprezentowani są pracownicy umysłowi (18%.). Drugą pod względem liczebności i jednocześnie najszybciej rosnącą stanowią robotnicy wykwalifikowani (15,2%) - w ciągu sześciu lat ich reprezentacja w internecie wzrosła dwukrotnie. Dyrektorzy oraz przedstawiciele wolnych zawodów (15,1%.) plasują się w tym rankingu na trzecim miejscu. Niecałe 5%. polskich użytkowników internetu to emeryci. Nieco ponad 4%. - osoby bezrobotne” (za MillwardBrown SMG/KRC).
Rośnie również popularność poszukiwania informacji dzięki wykorzystaniu dodatkowych funkcji w telefonie komórkowym. „W pierwszej połowie 2008 roku aktywnych było w Polsce 41,7 mln kart SIM, z czego, jak się szacuje, około 1,2-1,5 mln służy przede wszystkim do surfowania w internecie. W ubiegłym roku, chociaż raz z internetu w komórce skorzystało 8 milionów osób”. (za Urząd Komunikacji Elektronicznej).
Serwisy informacyjne a assistance
W dobie ciągłego poszukiwania informacji rośnie popyt na usługi, które w szybki i łatwy sposób dane te nam odnajdą, zweryfikują i przekażą. Odpowiedzią na takie zapotrzebowanie jest np. dostęp do różnego rodzaju infolinii/serwisów informacyjnych.
W pakiecie świadczeń assistance, które wzbogacają produkty bankowe, ubezpieczeniowe bądź ubezpieczeniowo-bankowe można znaleźć usługę- całodobowe serwisy informacyjne.
Jest to wygodne narzędzie, które ułatwia codzienne życie poprzez udzielanie informacji zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami klientów.
Serwisy informacyjne Europ Assistance Polska cechuje zarówno wysoka jakość obsługi, jak również różnorodność tematyczna.
Jeden telefon do całodobowej infolinii wystarczy nie tylko, aby otrzymać informację, ale również, aby uzyskać poradę.
W Europ Assistance Polska funkcjonuje również serwis „Tanie Zakupy”. Serwis ten ma na celu pomoc w wyborze najbardziej atrakcyjnej cenowo oferty rynkowej dotyczącej: sprzętu AGD/RTV, sprzętu komputerowego, aparatów fotograficznych, akcesoriów dla dzieci, wyposażenia domu etc.
Serwisy informacyjne są wygodną usługą dla odbiorców końcowych.
Przewidujemy, iż wraz ze zwiększeniem świadomości assistance oraz wraz ze zmianami w oczekiwaniach i potrzebach klientów wzrośnie zarówno liczba i różnorodność serwisów, jak i częstotliwość ich wykorzystania.
Nadesłał:
joanna.belza
|
Komentarze (0)