Dom » Nieruchomość
Jeden z pierwszych sklepów rosyjskiej sieci Kari w Atrium Koszalin
Kari to rosyjska marka obuwnicza, która zapowiedziała mocną ekspansję na polskim rynku. Do końca roku zapowiada otwarcie ok. 30 sklepów w dużych miastach w Polsce. Jeden z pierwszych lokali Kari otwarty zostanie w Atrium Koszalin.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Lokal zajmie 252 m kw. i będzie znajdował się na pierwszym piętrze.
W Kari poza obuwiem sprzedawanym pod własną marką, klienci Atrium Koszalin będą mogli kupić dodatki modowe, m.in. apaszki, paski, okulary oraz torebki w rozmaitych wzorach i kolorystyce dopasowanej do bieżących kolekcji. Firmę charakteryzuje ciekawe wzornictwo, dobra jakość wykonania i przede wszystkim cena, dopasowana do kieszeni.
Właścicielem sieci jest Igor Yakovlev, znany rosyjski milioner, założyciel sieci sklepów Eldorado oferującej sprzęt elektroniczny oraz artykuły gospodarstwa domowego.
Atrium Koszalin jest największym w regionie centrum handlowo-rozrywkowym. Powierzchnia handlowo-usługowa centrum wynosi ponad 55.000 m2 usytuowanych na 2 piętrach oraz 1600 miejsc parkingowych. Atrium Koszalin posiada szeroką gamę znanych Polskich oraz Europejskich marek odzieżowych m.in. Bershka, C&A, H&M, Intimissimi, Mohito, Monnari, Reserved. W Galerii znajdują się również Media Markt, Castorama, Jysk. Atrium Koszalin oferuje także nowoczesny klub rekreacji Pure & Fitness oraz 13 restauracji i wiele punktów usługowych.
Atrium to wiodąca firma na rynku nieruchomości zajmującą się, przede wszystkim, inwestowaniem w centra handlowe w Europie Środkowej i Wschodniej oraz zarządzaniem nimi i ich rozwojem. Zgodnie ze stanem na 31 grudnia 2011 r. grupa jest właścicielem 155 centrów handlowych o wartości rynkowej 2,1 mld € na terenie ośmiu krajów o łącznej wielkości pow. najmu brutto 1,2 mln m2, przy komercjalizacji na poziomie 97,3%
Dochód brutto z najmu nieruchomości inwestycyjnych w 2011 wyniósł 172,2 mln € (w 2010 r. wyniósł 151 mln €), a dochód netto z najmu osiągnął 154,1 mln € (134 mln € w 2010). Stopa zysku operacyjnego na 31 grudnia 2011 osiągnęła 90% (w 2010 r. wyniosła 88,8%, w 2009 ok. 81%, a w 2008 kiedy obecny Zarząd rozpoczynał działalność 71%).
Pod względem lokalizacji geograficznych spółka skupia swoją działalność w Polsce, Republice Czeskiej, na Słowacji i w Rosji. Jest obecna również na Węgrzech, w Rumunii, na Słowacji i Łotwie. Poza tym, posiada portfel deweloperski, którego wartość rynkowa na dzień 31 grudnia 2011 r. wynosi 587,4 mln €.
Spółki ma siedzibę na wyspie Jersey i jest notowana na dwóch giełdach: wiedeńskiej i amsterdamskiej Euronext, pod symbolem ATRS.
Obecnie Atrium posiada w Polsce 20 działających centrów handlowych o wartości rynkowej na koniec 2011 r. w wysokości 986 mln €. Aktywa te obejmują około 374,1 tys. m2 pow. najmu brutto
i w trakcie 2011 r. wygenerowały 64,1 mln € dochodu brutto z najmu. W skład portfela Atrium wchodzą m.in. centra handlowe Atrium Reduta, Promenada, Atrium Targówek w Warszawie, Atrium Mosty w Płocku, Atrium Biała w Białymstoku, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Molo w Szczecinie oraz Atrium Koszalin.
Ponadto, Atrium obecnie prowadzi ostateczną fazę przygotowań do budowy Centrum Handlowego Atrium Felicity w Lublinie, o pow. 74 tys. m2 pow. najmu brutto. Firma przygotowuje również II fazę otwarcia Galerii Mosty w Płocku przez powiększenie i oddanie do użytku 7 tys. m2pow. najmu brutto.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Komentarze (0)