Firma » Praca
Jobmatch udostępnił moduł Obsługi Pracownika
W ramach bezpłatnej funkcjonalności HRM START każda firma otrzymuje moduł Elektroniczna Karta Pracownika, który pozwala na kierowanie elektronicznych ankiet pracowniczych do nowo zatrudnianych pracowników.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W tym module pracodawca otrzymuje również możliwość tworzenia struktury organizacyjnej oraz funkcjonalności intranetowe takie jak firmowa książka kontaktowa, repozytorium dokumentów czy komunikator firmowy.
W płatnym pakiecie HRM PRO dodatkowo dostępne są funkcje odpowiedzialne za monitorowanie i rozliczanie czasu pracy w firmie nad poszczególnymi projektami oraz lista obecności. System umożliwia generowanie kompleksowych analiz i raportów dla kierowników działów, zarządu i właścicieli firm. W ramach tego modułu pracownicy i kierownicy korzystają również z plannera urlopowego.
- HRM Jobmatch wpisuje się w nowy trend przenoszący środowisko kadrowe firmy na poziom Online umożliwiając zarządzanie danymi pracowników w jednym miejscu. Powoduje to między innymi podniesienie efektywności pracy działów HR, optymalizację czasu pracy i realizowanych projektów oraz umożliwia elektroniczną komunikację z pracownikiem. – mówi Agnieszka Warchoł, Produkt Manager systemu Jobmatch.pl
HRM Jobmatch jest systemem dostępnym Online, dzięki czemu oferuje nieograniczony dostęp i swobodę użytkowania, gdyż rejestracja jest jedynym warunkiem korzystania z aplikacji, która dostępna jest przez przeglądarkę Internetową (Software as a Service). System dostępny jest pod adresem hrm.jobmatch.pl
Jobmatch jest produktem własnym firmy Benhauer (www.benhauer.pl) która specjalizuje się w marketingu internetowym, oraz w rozwoju aplikacji Internetowych. Z platformy Jobmatch korzysta już ponad 700 firm.
Nadesłał:
katal
|
Komentarze (0)