Dom » Budownictwo
JULA NADAL W OFENSYWIE – CZAS NA SZCZECIN
Szwedzka sieć JULA nieprzerwanie od 2011 roku inwestuje w polski rynek. W ciągu niespełna dwóch lat otworzyła dziewięć sklepów (dziewiąty otwarty zostanie 5 czerwca w Poznaniu) jednak nadal szykują się kolejne otwarcia. Tym razem wybór padł na Szczecin i nowo powstającą tam inwestycję – marcredo Center Szczecin.
Szukamy tylko najlepszych lokalizacji dla naszych multimarketów, a to nieco komplikuje nasze ambitne założenia – mówi Daniel Adamiuk Country Manager JULA. Na szczęście dla nas rynek wciąż ma ciekawe propozycje, takie jak inwestycja w Szczecinie. Wierzę, że ta lokalizacja oraz dobór innych najemców sprawi, iż szczecińska Jula będzie cieszyła się równą popularnością jak te już istniejące. Oczywiście nie osiadamy na laurach, cały czas pracujemy nad kolejnymi otwarciami – jeszcze w tym roku czekają nas dwa a już planujemy przyszły rok, mam nadzieję z równie szybkim tempem wzrostu inwestycji.marcredo Center Szczecin będzie retail parkiem o powierzchni najmu około 14 tys. mkw. Obiekt będzie mieścił się przy ulicy Struga – jednej z najbardziej uczęszczanych dróg wjazdowych do Szczecina. W okolicy znajduje się największe skupisko osiedli mieszkaniowych w mieście. W marcredo znajdą się: Decathlon, Jula, sklep z elektroniką użytkową, sklep meblowy oraz liczne sklepy polskich i zagranicznych marek. Dla klientów dostępne będzie około 400 miejsc parkingowych. Otwarcie obiektu zaplanowane jest na grudzień 2013.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
***
Jula – szwedzka sieć multimarketów posiada w Polsce obecnie 9 sklepów. W Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Lublinie, Słupsku, Gdańsku, Gliwicach i Poznaniu osoby aktywnie zajmujące się majsterkowaniem odkryją sklep dla siebie. W JULA Klienci znajdą wszystko co jest potrzebne do renowacji m.in.: domu, ogrodu czy garażu. Ponadto w asortymencie JULA znajdą się produkty RTV i AGD, odzież robocza oraz wiele akcesoriów dla osób, aktywnie spędzających czas m.in. wędkując, wędrując czy jeżdżąc na rowerze. Jula to sklepy dla praktycznie myślących klientów.
W roku 2012 sprzedaż całej sieci wyniosła około 4 mld SEK (około 2 mld PLN), zatrudnienie przekroczyło 2 tysiące pracowników. Jula jest doceniana i lubiana przez Klientów - w ponad rok po otwarciu zdobyła już wyróżnienia takie jak Laur Klienta czy tytuł Odpowiedzialnego Pracodawcy a także prestiżową nagrodę branży Big Box Retailer of the Year.
Dodatkowe informacje:
Anna Dylińska PR Manager
anna.dylinska@inmedia.net.pl, Tel. 601258717
Nadesłał:
Inmedia
|
Komentarze (0)