Firma » Biznes
Kampania dla marki Mitsubishi wyróżniona w konkursie Golden Arrow 2014
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Podobnie jak w latach poprzednich, komisja nie przyznała nagrody głównej w kategorii Marketing internetowy – SEM”, jednak wyróżniła jej zdaniem najlepszy projekt. Bluerank zgłosił do tej kategorii kampanię Paid Search dla marki Mitsubishi Motors i pokonał trzy inne agencje. W marcu 2014 roku jury złożone ze światowych ekspertów z branży SEM przyznało za ten projekt nagrodę European Search Awards.
Niezmiernie cieszymy się z wyróżnienia, tym bardziej że jest to nasze pierwsze zgłoszenie w konkursie Golden Arrow. – mówi Agata Marczewska, Key Account Manager w Bluerank, która prowadziła projekt dla MMC Car Poland Sp. z o.o.
Z wyróżnienia jesteśmy zadowoleni tym bardziej, że kampanię dla marki Mitsubishi realizujemy już trzeci rok, a jej wyniki zostały dostrzeżone tym razem przez krajowe jury. Już dwa prestiżowe wyróżnienia dla tej kampanii są dowodem na to, że długotrwała współpraca agencji z klientem przynosi najlepsze efekty nie tylko biznesowe, ale i wizerunkowe.
W tym roku odbyła się już IX edycja jednego z najbardziej rozpoznawalnych konkursów branży marketingu bezpośredniego „Golden Arrow”, będącego pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu. W jury oprócz przewodniczącego, którym był dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN Orlen SA, Leszek Kurnicki, zasiadali przedstawiciele marketerów oraz agencji branżowych. Ocenie podlegały kreatywność, sposób opracowania strategii kampanii, a także efektywność i skuteczność realizowanych działań.
Wszystkim Wyróżnionym i Nagrodzonym statuetką Golden Arrow 2014 serdecznie gratulujemy!
Więcej informacji na temat konkursu, nominacji i tegorocznych laureatów:
www.goldenarrow.pl
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Marta Ostrowska
|
Komentarze (0)