Firma » Biznes
Kampania PGE Obrót "Daj się oświecić" w finale konkursu Golden Arrow

W konkursie oceniana jest efektywność i innowacyjność  narzędzi komunikacji marketingowej.  
W czasie trwania kampanii „Daj się oświęcić” okazało się, że aż 42  proc. uczestników nie czyta regulaminów przed ich podpisaniem, gdy  zapoznają się z nimi poza siedzibą firmy.
Podczas eventów  zorganizowanych w 17 miastach w Polsce, w regionach nasilonego działania  nieuczciwych sprzedawców energii, ankieterzy zapraszali losowo  wybranych przechodniów do udziału w konkursach z nagrodami. W celu  wzięcia udziału w zabawie chętni podpisywali regulamin konkursu, w  którym celowo znalazły się ukryte niekorzystne zapisy. 
Osoby,  które podpisały regulamin bez czytania, musiały wypełnić jeden z jego  warunków, na który wcześniej wyraziły zgodę. Po ich spełnieniu  otrzymywały nagrody. Wśród warunków znalazło się m.in. wykonanie  dziesięciu przysiadów z zamkniętymi oczami, zaśpiewanie piosenki,  zatańczenie walca, wyrecytowanie kilku wersów inwokacji z "Pana  Tadeusza" lub skakanie na skakance.
Konkurs Marketingu  Bezpośredniego „Golden Arrow” organizowany jest przez Polskie  Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications od 2006 r. Jego celem  jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Jury oceniać  będzie zarówno kreatywne podejście w poszczególnych elementach kampanii   jak i skuteczność opracowanej strategii.
W tegorocznej edycji,  PGE Obrót z projektem „Daj się oświecić” (agencja El Padre) powalczy o  nagrodę z PepsiCo („Up Up Hippo”, agencja Deloitte Digital) oraz z  Orange Polska („Kluby Sportowe Orange”, agencja Afekt).
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 22 czerwca w Warszawie podczas uroczystej Gali Golden Arrow.
Spot podsumowujący akcję „Daj się oświecić” - 
https://www.youtube.com/watch?v=doQP4fCsS3M 
PGE Obrót
press box    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)