Firma » Reklama
Katalog dla Polaków
Zobacz więcej zdjęć » |
Katalog o objętości 375 stron w polskiej edycji przygotowany został pod kątem lokalnych potrzeb. – Polacy w większości aranżują małe powierzchnie. Z tego powodu w „polskim” katalogu pokazujemy rozwiązania, które sprawdzają się w małych pomieszczeniach. Nie zawsze jest tak, że w niedużych pokojach sprawdzają się małe meble. Czasem duży, rozkładany stół bywa bardziej praktyczny, bo spełnia różne zadania – może być miejscem spotkań towarzyskich, dodatkowym blatem, biurkiem, stołem kreślarskim i ekspozycją dla ulubionych puzzli z 5000 kawałków – mówi Marek Wójcik z wrocławskiego sklepu IKEA.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nowy katalog ma nie tylko prezentować produkty, ale ma również wskazywać i proponować pewne rozwiązania w aranżacji przestrzeni, przystosowane do polskich warunków. – Z badań rynkowych wynika, że Polacy przeciętnie spędzają przed telewizorem aż trzy godziny dziennie, a to więcej niż inne nacje. Biorąc to pod uwagę podpowiadamy sporo pomysłów na organizację kącika telewizyjnego – dodaje Marek Wójcik.
Katalog jest dostosowany nie tylko do stylu życia Polaków, a także warunków mieszkaniowych w jakich żyją, lecz także do zasobności ich portfeli. – W tym roku zainwestowaliśmy w Polsce ponad 60 milionów złotych, by obniżyć ceny najchętniej kupowanych produktów. Katalog i ceny w nim zawarte obowiązują od pojawienia się katalogu przez cały rok – kończy specjalista z IKEA.
Nadesłał:
Matylda Dudek
|
Komentarze (0)