Firma » Bankowość
Każda złotówka chce zarabiać w Kredyt Banku
Zobacz więcej zdjęć » |
Celem prowadzonej kampanii jest wzrost bazy depozytowej oraz utrzymanie dotychczas zdeponowanych środków.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Bank oferuje klientom jedno z najwyższych obecnie oprocentowań na rynku:
- 6 % na Koncie Oszczędnościowym „Lokata Swobodna" dla kwot do 14 999,99 zł z odsetkami wypłacanymi każdego dnia. Gdy saldo rachunku nie przekracza tej kwoty, efektywne oprocentowanie rachunku wynosi 7,4%. Lokata kierowana jest do stałych klientów, posiadaczy rachunku Ekstrakonto
- 6% na 20 miesięcznej lokacie Constans
- do 5,6% na 6 miesięcznych lokatach Constans
- 5,6% (oprocentowanie jak na lokacie) na polisie Warta Gwarancja Lokata Ubezpieczeniowa
W Kredyt Banku dostępna jest również szeroka oferta funduszy inwestycyjnych, w szczególności produktów z ochroną kapitału, w których specjalizuje się Grupa KBC. Fundusze tego typu stanowią doskonałą propozycję dla inwestorów oczekujących ochrony zainwestowanych środków oraz atrakcyjnego zysku.
Reklamy zachęcające do lokowania środków w Kredyt Banku pojawią się w telewizji i Internecie.
Na wszystkich nośnikach reklamowych wykorzystywany jest motyw monet podążających do budynku Kredyt Banku. Monety biegną, skaczą, obracają się wokół swojej osi, tocząc się w jednym kierunku aby w finale ułożyć się w 6% na budynku. Motywem przewodnim jest hasło: Każda złotówka chce zarabiać w Kredyt Banku na lokatach.
W kampanii zostały zaplanowane następujące działania:
- TV - spot 15 sek. wykorzystujący animacje 3D. Kampania telewizyjna w stacjach: TVP1&2, TVN, TVN24, TV4, TVN7, stacje tematyczne m.in. Discovery, Polsat Sport. Emisja spotów potrwa do 22 października.
- Internet - medium uzupełniające
Kampania internetowa rozpoczęła się 4 października na portalu Onet.pl i w wyszukiwarce google.pl. - Materiały BTL w oddziałach
- naklejki na oknach placówek
- ulotka o Koncie Oszczędnościowym „Lokata Swobodna"
Za dobór i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Kreacja została przygotowana przez agencję G7, realizacja spotu -Dynamo.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)