Firma » Bankowość

Każda złotówka chce zarabiać w Kredyt Banku

Każda złotówka chce zarabiać w Kredyt Banku
Zobacz więcej zdjęć »
Kredyt Bank rozpoczął nową kampanię, oferując depozyty aż do 6% rocznie. Do lokowania środków w KB zachęcają monety.

Celem prowadzonej kampanii jest wzrost bazy depozytowej oraz utrzymanie dotychczas zdeponowanych środków.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Bank oferuje klientom jedno z najwyższych obecnie oprocentowań na rynku:

  • 6 % na Koncie Oszczędnościowym „Lokata Swobodna" dla kwot do 14 999,99 zł z odsetkami wypłacanymi każdego dnia. Gdy saldo rachunku nie przekracza tej kwoty, efektywne oprocentowanie rachunku wynosi 7,4%. Lokata kierowana jest do stałych klientów, posiadaczy rachunku Ekstrakonto
  • 6% na 20 miesięcznej lokacie Constans
  • do 5,6% na 6 miesięcznych lokatach Constans
  • 5,6% (oprocentowanie jak na lokacie) na polisie Warta Gwarancja Lokata Ubezpieczeniowa

W Kredyt Banku dostępna jest również szeroka oferta funduszy inwestycyjnych, w szczególności produktów z ochroną kapitału, w których specjalizuje się Grupa KBC. Fundusze tego typu stanowią doskonałą propozycję dla inwestorów oczekujących ochrony zainwestowanych środków oraz atrakcyjnego zysku.

Reklamy zachęcające do lokowania środków w Kredyt Banku pojawią się w telewizji i Internecie.
Na wszystkich nośnikach reklamowych wykorzystywany jest motyw monet podążających do budynku Kredyt Banku. Monety biegną, skaczą, obracają się wokół swojej osi, tocząc się w jednym kierunku aby w finale ułożyć się w 6% na budynku. Motywem przewodnim jest hasło: Każda złotówka chce zarabiać w Kredyt Banku na lokatach.

W kampanii zostały zaplanowane następujące działania:

  • TV - spot 15 sek. wykorzystujący animacje 3D. Kampania telewizyjna w stacjach: TVP1&2, TVN, TVN24, TV4, TVN7, stacje tematyczne m.in. Discovery, Polsat Sport. Emisja spotów potrwa do 22 października.
  • Internet - medium uzupełniające
    Kampania internetowa rozpoczęła się 4 października na portalu Onet.pl i w wyszukiwarce google.pl.
  • Materiały BTL w oddziałach
    • naklejki na oknach placówek
    • ulotka o Koncie Oszczędnościowym „Lokata Swobodna"

Za dobór i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Kreacja została przygotowana przez agencję G7, realizacja spotu -Dynamo.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »