Firma » Biznes
KLIENT JEST KRÓLEM W GALERII MAZOVIA
"KIK jest marką, której strategia biznesowa opiera się na doborze obiecujących i rentownych lokalizacji oraz starannym wyborze otoczenia swoich salonów. Tym bardziej jesteśmy zadowoleni, że udało nam się pozyskać tak uznawaną w Europie markę, która również w Polsce odnosi znaczące sukcesy w popularyzacji swojej oferty wśród klientów. Pozyskanie takiego najemcy to urzeczywistnienie naszych planów biznesowych i potwierdzenie efektywności naszej strategii rekomercjalizacyjnej - mówi Krzysztof Kopytowski, dyrektor galerii Mazovia. – Nie bez znaczenia jest fakt, iż wyznajemy taką samą filozofię jak firma KiK, której hasło brzmi „ Klient jest Królem”, dlatego urzeczywistniamy misję spełnienia wymagań wszystkich klientów oraz dostosowania oferty do ich wieku, preferencji i portfela.” - podkreśla Krzysztof Kopytowski.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Adgar ma kierownika sprzedaży usług przechowywania danych w swojej serwerowni
- Mleko modyfikowane GERBER Odkryciem Roku 2012 w programie "Laur Konsumenta"
- Kampania informacyjna programu "Wiem, co wybieram" ponownie z Clear Channel
- Richard Clare zostanie uhonorowanynagrodą 2012 CEEQA Lifetime Achievement Award
Oferowany w sklepach KiK asortyment to produkty wysokiej jakości , które zaspokoją oczekiwania i gusty wszystkich klientów. W salonie KiK klienci znajdą odzież damską, męską i dziecięcą, jak również dodatki, biżuterię, kosmetyki oraz zabwki i tekstylia domowe, a wszystko to w atrakcyjnych cenach.
Kolekcja w sklepie KIK jest dobrana kompleksowo i dostosowana zarówno do kobiet podążających za aktualnymi trendami, jak i dla mężczyzn oraz dzieci, ceniących sobie przede wszystkim wygodę i dobrą jakość produktów.
Salon KiK wraz z takimi markami jak ZARA, H&M, grupa LPP i nowo otwarte BERSHKA, ORSAY, CIPO&BAXX i New Yorker, stworzy unikalną i dopasowaną do wymagań każdego klienta ofertę handlową Galerii Mazovia.
Uznanie i popularnosć marki KiK wśród klientów podkreśla istnienie 3.200 salonów w ośmiu krajach Europy. Jest to potwierdzenie zaufania klientów do tej marki.Międzynarodowy koncept dostosowany do wymagań poszczególnych krajów jest miarą sukcesu sieci KiK.
-koniec-
Galeria MAZOVIA to największa w Płocku nowoczesna galeria handlowa o powierzchni całkowitej około 54 500 mkw, w tym 28 000 mkw. powierzchni najmu, mieszcząca ponad 110 salonów znanych polskich i międzynarodowych marek – Zara, Stradivarius, H&M, Media Markt, Grupa LPP – oraz liczne punkty usługowe i gastronomiczne. Inwestorem obiektu jest Lewandpol Sp. z o. o.
CBRE to największa na świecie firma doradcza i inwestycyjna działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych (pod względem przychodów za rok 2012), a także jedna z 500 wiodących firm świata według rankingów magazynu Fortune oraz agencji ratingowej Standard & Poor’s. CBRE, z siedzibą główną w Los Angeles, zatrudnia około 37.000 pracowników i obsługuje inwestorów, właścicieli oraz najemców nieruchomości w ponad 300 biurach na całym świecie (nie wliczając firm stowarzyszonych i partnerskich). Zakres usług świadczonych przez CBRE obejmuje: doradztwo strategiczne w zakresie inwestycji i wynajmu, usługi korporacyjne, usługi zarządzania nieruchomościami oraz projektami, administrację firm, bankowość hipoteczną, wyceny, usługi deweloperskie, usługi zarządzania inwestycjami oraz usługi konsultingowe i analityczne. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej www.cbre.com.
Komentarze (0)