Dom » Wnętrza
Klose na Targach MTP Meble Polska 2012
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przypadająca w tym roku 20-ta rocznica istnienia Kolekcji Mebli Klose na polskim rynku była jedną z myśli przewodnich przyświecających twórcom tegorocznego stoiska firmy Klose na targach MTP Meble Polska 2012. Bazująca na wartościach marki Klose koncepcja ekspozycji w dużej mierze została podporządkowana prezentacji stołów i krzeseł, od których firma zaczynała swoją drogę w kreowaniu pięknych wnętrz. Starannie wybrane modele reprezentowały niezwykle bogatą ofertę sprzedażową (ponad 100 modeli stołów i 150 modeli krzeseł). Zróżnicowany design, różne wersje wielkości, typy rozkładania, opcje wykonania - różnorodność prezentowanej oferty to odpowiedź na współczesne nam czasy, gdzie króluje indywidualizm, a produkty i usługi są optymalnie dopasowane do potrzeb użytkowników.
Swoje zaszczytne miejsca na ekspozycji stoiska zajęła kolekcja stworzona przez projektanta Zenona Bączyka – linia Oleo. Program z wyczuciem łączy nowoczesną prostotę formy z urokiem właściwym dla klasycznych kolekcji. Jego niepowtarzalny urok działał nie tylko na gości odwiedzających nasze stoisko, poddało się jemu także jury konkursowe nagradzając kolekcję Oleo Złotym Medalem MTP 2012. To już 17-ty Złoty Medal MTP dla autorskich kolekcji sygnowanych marką Klose.
Dbając o sukcesywne wzbogacanie oferty, firma Klose jak co roku zaskoczyła swoich gości premierą nowej linii mebli do jadalni i salonu. Program Kolekcjoner zaprojektowany przez Katarzynę Laskowską intrygował swoim nowoczesnym designem. Niezwykły klimat linii tworzą przeszklone na kształt gablot jubilerskich górne poziomy nadstawek – innowacyjna konstrukcja mebla sprawia, ze masywne z natury komody lub kredensy nabierają lekkości. W towarzystwie Kolekcjonera domowe wnętrza w efektowny sposób będą zwracać na siebie uwagę przyciągając wzrok domowników i odwiedzających ich gości.
Oferta targowa wzbudziła zainteresowanie partnerów handlowych zarówno tych długoletnich, jak i potencjalnych kontrahentów zainteresowanych wprowadzeniem marki Klose do swoich salonów.
Liczne spotkania z Partnerami i duże zainteresowanie targowymi propozycjami to nie jedyne powody do radości. Stoisko Klose uznano za jedne z najlepszych na targach wyróżniając je nagrodą Acanthus Aureus.
„Cieszymy się, że podczas tych 4 dni targowych nasze stoisko było areną tak wielu spotkań i rozmów biznesowych, bo przecież istota targów to spotkania z Partnerami. To oni jako pierwsi oceniają nasze propozycje i mogą zaświadczyć, że jesteśmy niezmiennie wierni wysokim standardom marki Klose.
Tegoroczna edycja targów, ze względu na obchodzone w tym roku 20-lecie marki Klose na polskim rynku, była doskonałą okazją do podziękowania naszym partnerom, przyjaciołom marki, za długoletnią współpracę.
Wszystkim, którzy poświecili nam swój cenny czas serdecznie dziękujemy!” – Zenon Klorek, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu firmy Klose.
Nadesłał:
Andre.nor09
|
Komentarze (0)