Firma » Biznes

Kolporter rozwija sieć saloników Top-Press

Kolporter rozwija sieć saloników Top-Press
Zobacz więcej zdjęć »
W 2010 roku Kolporter uruchomił 50 saloników prasowych Top-Press, w 2011 roku otworzy drugie tyle.

Należące do sieci 900 saloników prasowych Kolportera Top-Pressy to nowoczesny koncept saloników – charakteryzuje je specyficzna pomarańczowo-szara kolorystyka, nowoczesne oświetlenie i wystrój wnętrza oraz specjalnie wyprodukowane na potrzeby tego projektu ekspozytory meblowe.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Lokalizowane są w centrach handlowych, przy reprezentacyjnych ulicach dużych miast, można je spotkać  w warszawskim metrze.

– Nowe rozwiązania powodują wzrost sprzedaży praktycznie we wszystkich kategoriach. I dlatego planujemy w 2011 roku uruchomienie kolejnych 50 saloników Top-Press – zapowiada Tomasz Kozłowski, dyrektor pionu inwestycji w Departamencie Sieci Własnej Kolportera.

Usytuowanie Top-Pressów w galeriach handlowych i przy głównych ulicach dużych miast sprawia, że zakupy w tych salonikach robią najczęściej klienci z większą skłonnością do wydawania pieniędzy niż w typowych placówkach handlowych. – Często nabywają produkty „przy okazji” innych zakupów i nie spieszą się jak inni konsumenci. Dlatego zdecydowanie poszerzyliśmy dostępną w Top-Pressach ofertę towarów – stwierdza Tomasz Sak, zastępca dyrektora handlowego Kolportera.

W Top-Pressach, oprócz tradycyjnego salonikowego asortymentu, klienci mogą zaopatrzyć się w prezenty na różne okazje – ekskluzywne gadżety i upominki oraz karty pocztowe i opakowania ozdobne wysokiej jakości. Top-Pressy w porównaniu z innymi salonikami mają też znacznie szerszą ofertę tytułów prasowych. Oprócz tego oferują szeroki wybór zabawek, multimedia, muzykę na CD, filmy, książki, gry komputerowe.

– Obecnie w wybranych punktach sprzedaży instalujemy kąciki śniadaniowe dające możliwość zakupu kawy, herbaty, sałatek i produktów typu fitness (tzw. lekkich przekąsek) – dodaje Tomasz Sak.

Kolporter planuje uruchomić w Top-Pressach sprzedaż pełnej oferty biletów na imprezy masowe, kulturalne i sportowe, a także wprowadzić do oferty wybrane modele telefonów komórkowych.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe.
Spółka zbudowała największą w Polsce sieć wielofunkcyjnych terminali do obsługi płatności i usług elektronicznych. zlokalizowanych w sklepach detalicznych. Kolporter jest właścicielem ponad 900 saloników prasowych, buduje sieć marketów spożywczych „Dobry Wybór”.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Daar

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »