Firma » Biznes
Komunikacja kierownicza – czy w Polsce wiedzą, z czym to się je?
Badanie ma formę krótkiej, anonimowej ankiety i dostępne jest pod LINKIEM. Wyniki ankiety posłużą do sporządzenia kompleksowego i wnikliwego raportu, opisującego standardy komunikacji kierowniczej w polskich spółkach oraz rolę, jaką w procesie komunikowania wewnętrznego odgrywa kadra menedżerska.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Szereg projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej uświadomił nam, że czynnikiem warunkującym ich powodzenie jest zaktywizowanie kadry kierowniczej. Menedżerowie są bowiem jednym z najistotniejszych elementów procesu komunikowania wewnętrznego – posiadają informacje pochodzące zarówno z „góry”, czyli od zarządu, jak i z „dołu”, czyli od szeregowych pracowników. Mają więc wiedzę, którą nikt inny w firmie nie dysponuje. Dlatego to właśnie od chęci i umiejętności komunikacyjnych kadry kierowniczej zależy, czy wymiana informacji w obrębie firmy będzie przebiegała sprawnie – komentuje Dominika Lenkowska-Piechocka, szef zespołu ds. komunikacji wewnętrznej Martis CONSULTING. – Te obserwacje zainspirowały nas do zbadania, jak w praktyce wygląda komunikacja kierownicza w Polsce. Mamy nadzieję, że wyniki badania odpowiedzą na wiele pytań związanych z tym tematem, a także przyczynią się do lepszego zrozumienia idei komunikowania wewnętrznego w ogóle.
Badanie realizowane jest przez agencję Martis CONSULTING we współpracy z serwisem SARE oraz portalem Proto.pl.
Nadesłał:
Maria Węsierska
|
Komentarze (0)