Firma » Reklama
Konferencja Bluerank i SARE
Tematem przewodnim konferencji będzie prezentacja nowatorskiego mechanizmu, który pozwala na łatwe samodzielne tworzenie takich funkcjonalności narzędzia do e-mail marketingu, których w danej chwili potrzebuje reklamodawca.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Po raz pierwszy system do e-mailingów reklamowych staje się otwartą platformą developerską – podkreślają organizatorzy. Podczas konferencji zaprezentowane zostanie kilkadziesiąt nowych, bazujących na SAREscript, funkcji (m.in. do dynamicznego tworzenia treści newsletterów, filtrowania wysyłanych wiadomości, dwukierunkowej komunikacji SMS). Uczestnicy spotkania dowiedzą się także, jak efektywnie rozbudowywać swoje bazy adresowe poprzez kampanie promocyjne w wyszukiwarkach i na co zwracać uwagę, gdy w związku z prowadzonymi działaniami marketingowymi dochodzi do przetwarzania danych osobowych oraz powierzania ich firmom zewnętrznym.
Wstęp na konferencję jest bezpłatny, jednak ilość miejsc ograniczona, dlatego organizatorzy zachęcają do jak najszybszego zgłaszania chęci uczestnictwa w wydarzeniu. Szczegółowy jego program i formularz rejestracyjny dostępne są po adresem www.sare.pl/konferencja. Informacje o konferencji
http://www.sare.pl/konferencja
Organizatorzy wydarzenia
http://www.bluerank.pl i http://www.sare.pl
Bluerank - agencja search engine marketing, specjalizująca się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów z zakresu search engine optimization, a także kampanii SEM na rynku polskim. Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO – światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing. Certyfikowany konsultant Google w zakresie Google Adwords (Google Adwords Qualified Company.) oraz Google Analytics (Google Analytics Authorized Consultant).
SARE – najbardziej doświadczona na polskim rynku firma specjalizująca się w e-mail marketingu. Udostępnia narzędzia, planuje kampanie, przygotowuje kreacje, wysyła newslettery i wiadomości SMS, opracowuje raporty i analizy, prowadzi szkolenia, buduje bazy adresowe i zarządza nimi. Wśród klientów SARE znajdują się takie marki, jak: Media Markt, IKEA, Siemens, Norwegian, Premiumclub, DPD, Agros Nova, Bauer, Netsprint, Bankier.pl, Mediarun, Grupa Hotelowa Orbis, Saturn, Kamis, Lexus, Fiat, Danone, Getin Holding i Murator.
Komentarze (0)