Firma » Biznes

Konsumencki Lider Jakości 2012 – badania iReward24 dla Strefa Biznesu Media Centrum

Konsumencki Lider Jakości 2012 – badania iReward24 dla Strefa Biznesu Media Centrum
Zobacz więcej zdjęć »
Spółka iReward24 z sukcesem zakończyła projekt badawczy „Konsumencki Lider Jakości 2012” realizowany na zlecenie domu mediowego Strefa Biznesu Media Centrum.

Centrum badań i analiz iReward24 odpowiadało za przygotowanie koncepcji

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

i metodologii badań, nadzór nad realizacją oraz analizę zebranych danych wraz z ich opracowaniem.

Badanie miało na celu wyłonienie Liderów Jakości wśród 100 kategorii produktowych obecnych na rynku polskim, a także zebranie opinii konsumentów na temat jakości produktów.

W badaniu udział wzięło ponad 1600 osób, które odpowiedziały na  pytania za

pośrednictwem zarówno ankiet tradycyjnych, jak i elektronicznych.

Projekt „Konsumencki Lider Jakości 2012” umożliwił m.in:

- identyfikację tych marek, które konsumenci uznają za Liderów na rynku polskim

- stworzenie rankingu marek najbardziej rozpoznawalnych w poszczególnych

kategoriach

- poznanie skojarzeń z daną marką

-rozpoznanie uzasadnień wskazujących na powody stosowania wybranych Liderów

Jak mówi Krzysztof Tomanek, analityk w iReward24 - Badania tego typu wspierają

wiedzę w zakresie rozwoju polskiego rynku oraz preferencji konsumenckich. Poznanie skojarzeń oraz rekomendacji związanych z wyborem marki rzuca dodatkowe światło na wiedzę o przywiązaniu konsumentów do produktów i usługodawców. Systematyczne prowadzenie badań zapewni dodatkowo możliwość śledzenia zmiany postaw konsumenckich”

****************************************************************************

Strefa Biznesu Media Centrum  wydawca Strefy Gospodarki, ogólnopolskiego dodatku promocyjno-informacyjnego ukazującego się na łamach Dziennika Gazety Prawnej

iReward24 S.A. należy do Grupy Kapitałowej Comarch. Firma specjalizuje się w tworzeniu i realizacji programów lojalnościowych, w rozwoju i wsparciu działań marketingu baz danych oraz przeprowadzaniu projektów badawczych z zakresu  badań konsumentów, organizacji, rynku i klientów.

więcej informacj: www.ireward24.pl

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

iReward24

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »