Firma » Biznes
Konsumencki Lider Jakości 2012 – badania iReward24 dla Strefa Biznesu Media Centrum
Zobacz więcej zdjęć » |
Centrum badań i analiz iReward24 odpowiadało za przygotowanie koncepcji
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
i metodologii badań, nadzór nad realizacją oraz analizę zebranych danych wraz z ich opracowaniem.
Badanie miało na celu wyłonienie Liderów Jakości wśród 100 kategorii produktowych obecnych na rynku polskim, a także zebranie opinii konsumentów na temat jakości produktów.
W badaniu udział wzięło ponad 1600 osób, które odpowiedziały na pytania za
pośrednictwem zarówno ankiet tradycyjnych, jak i elektronicznych.
Projekt „Konsumencki Lider Jakości 2012” umożliwił m.in:
- identyfikację tych marek, które konsumenci uznają za Liderów na rynku polskim
- stworzenie rankingu marek najbardziej rozpoznawalnych w poszczególnych
kategoriach
- poznanie skojarzeń z daną marką
-rozpoznanie uzasadnień wskazujących na powody stosowania wybranych Liderów
Jak mówi Krzysztof Tomanek, analityk w iReward24 - Badania tego typu wspierają
wiedzę w zakresie rozwoju polskiego rynku oraz preferencji konsumenckich. Poznanie skojarzeń oraz rekomendacji związanych z wyborem marki rzuca dodatkowe światło na wiedzę o przywiązaniu konsumentów do produktów i usługodawców. Systematyczne prowadzenie badań zapewni dodatkowo możliwość śledzenia zmiany postaw konsumenckich”
****************************************************************************
Strefa Biznesu Media Centrum wydawca Strefy Gospodarki, ogólnopolskiego dodatku promocyjno-informacyjnego ukazującego się na łamach Dziennika Gazety Prawnej
iReward24 S.A. należy do Grupy Kapitałowej Comarch. Firma specjalizuje się w tworzeniu i realizacji programów lojalnościowych, w rozwoju i wsparciu działań marketingu baz danych oraz przeprowadzaniu projektów badawczych z zakresu badań konsumentów, organizacji, rynku i klientów.
więcej informacj: www.ireward24.pl
Nadesłał:
iReward24
|
Komentarze (0)