Firma » Bankowość
Kredyt na PIT w kwietniowej odsłonie kampanii Getin Banku
Dlaczego łatwiej pożyczyć pieniądze w Getin Banku niż od kolegi lub byłej dziewczyny? Odpowiedź na to pytanie znajdzie się w spotach wyemitowanych w ramach nowej kampanii radiowej promującej kredyt na PIT. Reklamowany kredyt gotówkowy można otrzymać na podstawie dowodu osobistego oraz rozliczenia podatkowego za 2013 rok. Akceptowane będą deklaracje PIT-11, PIT-40 lub PIT-40A. Okres spłaty kredytu na PIT może wynieść nawet do 84 miesięcy, a wysokość miesięcznej raty zostanie dopasowana do możliwości Klienta.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
– W Getin Banku staramy się skupiać na rozwiązaniach, które bezpośrednio zwiększają wygodę codziennego korzystania z bankowości. W przypadku kredytu gotówkowego ważne jest, aby otrzymać go szybko i bez zbędnych formalności. Dlatego proponujemy produkt, który umożliwia otrzymanie kredytu od razu podczas pierwszej wizyty w oddziale, jedynie na podstawie deklaracji podatkowej, bez konieczności ubiegania się o zaświadczenie o zarobkach – mówi Małgorzata Wilińska, Brand Manager Getin Noble Banku.
To już kolejna odsłona kampanii, w której Bank promuje proste i praktyczne rozwiązania, zwiększające wygodę Klientów. Od 21 marca br., w różnych kanałach (telewizja, kino, kanały VOD, YouTube, citylight) pojawiają się również kreacje prezentujące udogodnienia dostępne dla posiadaczy rachunku Getin UP, takie jak możliwość sprawdzenia stanu konta bezpośrednio na karcie bankomatowej oraz funkcja szybkiego logowania symbolem graficznym do bankowości mobilnej. Radiowa kampania reklamowa kredytu na PIT potrwa od 2 do 15 kwietnia 2014. Spoty reklamowe przygotowała agencja GOOD.
Komentarze (0)