Technologie » Telekomunikacja

„Krwawe lato” z wykrywaczem duchów na komórce

„Krwawe lato” z wykrywaczem duchów na komórce
Zobacz więcej zdjęć »
W stacjach telewizyjnych ruszają spoty promujące multimedialną aplikację na komórkę, która „wykrywa” duchy. Autorem kampanii „Krwawe lato”, która promuje utrzymany w mrocznej tematyce zestaw mobilnych gier jest firma Mobiteam, wiodący dostawca mobilnej rozrywki w Polsce.

Po uruchomieniu aplikacji „Ghost Sensor” na telefonie komórkowym pojawia się radar, który wykrywa znajdujące się w okolicy duchy. Proces detekcji nadprzyrodzonych mocy, wzbogacony o efekty dźwiękowe i wizualne, kończy się po odnalezieniu strasznego potwora. Ta zabawna i prosta w obsłudze aplikacja należy do kategorii MIDletów, programów na komórki i PDA, wykonanych w technologii Java. Warunkiem jej użycia jest wysłanie SMS-a typu Premium na numer podany w spocie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W ramach „Krwawego lata” Mobiteam przygotował zestaw gier mobilnych utrzymanych w mrocznej tematyce. W „California ChainSaw Massacre” użytkownicy telefonów komórkowych wcielają się w psychopatycznego mordercę, znanego z hollywoodzkiego przeboju o podobnym tytule. Miłośnicy filmów mrożących krew w żyłach nie zawiodą się także na aplikacjach „Death Zone”, „Thursday the 12th”, „Death Trap2” i „Darkest Fear™ 3: Nightmare”, najnowszej części jednej z najlepszych mobilnych gier z gatunku horrorów. Wszystkie te aplikacje są dostępne pod adresem: http://krwawelato.funplaza.pl.

To nie pierwszy projekt, który powstał przy udziale firmy Mobiteam i promowany jest przez stacje telewizyjne. Dużą popularnością cieszył się także zmieniający komórkę w rentgen „X-Ray Scanner” oraz zaawansowana sztuczka dla magików „Pyro”. Z kolei dla użytkowników ceniących poczucie humoru, przygotowano wydającego nieprzyzwoicie śmieszne dźwięki „Pierd”, aplikację w całości zaprojektowaną przez Mobiteam.  

„Rynek mobilnej rozrywki bardzo szybko zyskuje na wartości. Według różnych prognoz ma osiągnąć w bieżącym roku poziom ponad miliarda złotych. „Krwawe lato” to przykład projektu, który dostarcza użytkownikom telefonów komórkowych multimedialną rozrywkę wykorzystując proste w obsłudze i atrakcyjne wizualnie aplikacje w technologii Java”, - powiedział Marek Radochoński, Dyrektor Działu Marketingu w Mobiteam Sp. z o.o.  

###

O firmie Mobiteam (www.mobiteam.pl)
Mobiteam to wiodący dostawca mobilnej rozrywki w Polsce. We współpracy z Partnerami dostarcza użytkownikom na całym świecie nie tylko interaktywną rozrywkę, ale także narzędzia umożliwiające komunikację oraz wirtualne płatności. Mobiteam oferuje sprawdzone i dochodowe usługi SMS-owe oraz innowacyjne narzędzia rozrywkowe, jak interaktywne programy telewizyjne. Zlokalizowany w Krakowie Mobiteam Sp. z o.o. należy do Mobiteam Group AG i pełni rolę jej centrum operacyjnego i rozwojowego. W ramach grupy funkcjonują spółki w Szwajcarii (Mobizoom AG i Mobiteam AG) oraz Mołdawii (ICS Mobiteam srl).   



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mobiteam

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »