Firma » Biznes

Księga Dobrych Praktyk

ITAGMA radzi jak efektywnie podejść do ewolucji oczekiwań we wdrażanych projektach.

Eksperci ITAGMY przedstawiają jak radzić sobie z problemami dotyczącymi zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami. Najnowsza audycja w ramach Księgi Dobrych Praktyk, porusza zagadnienie ewolucji oczekiwań w projekcie zmian. Natomiast pod koniec września cykl zostanie zakończony tematem podejmowania decyzji w sytuacji ograniczonej wiedzy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Ewolucja oczekiwań jest częstym przypadkiem podczas prac projektowych. Może być dużym wyzwaniem dla menadżerów, szczególnie gdy zmiany następują w finalnym etapie prac i nagle okazuje się, że wszystko trzeba przerobić lub przygotować od nowa. W najnowszej audycji z cyklu Księga Dobrych Praktyk na pytania: co w takiej sytuacji zrobić z dotychczasowymi pracami, jak uniknąć demoralizacji zespołu oraz jak firma powinna poradzić sobie z tym problemem, odpowiada Tomasz Jabłoński, założyciel ITAGMY, ekspert w obszarze analizy biznesowej i zarządzania projektami.

Wystarczy racjonalne podejście i dobre przetworzenie wszystkich informacji we właściwy sposób. - doradza Tomasz Jabłoński. - Mogą wystąpić straty i szanse, firma może wygrać albo przegrać wszystko zależy od menadżerów, którzy nie mogą się poddać emocjom. Należy przeprowadzić analizę procesu i przygotować plan naprawczy. - dodaje.

Następna, ostatnia z cyklu audycja zostanie opublikowana 28 września i zostaną w niej omówione przydatne rozwiązania w przypadku podejmowania decyzji w codziennych sytuacjach ograniczonej wiedzy. Ekspert ITAGMY pokrótce przedstawi słuchaczom jak redukować ryzyko wynikające z przekłamań lub braku wiedzy oraz jak radzić sobie z problemem odpowiedzialności za podjęte decyzje.

Poprzednie odcinki publikowane były w każdy poniedziałek od 21 lipca br. Poruszały tematykę wdrażania zmian w organizacji, efektywności pracy, usprawnienia przepływu informacji w organizacji. Zaprezentowano w nich również przykłady skutecznego tworzenia optymalnej struktury organizacji przedsiębiorstwa. Wszystkie audycje Księgi Dobrych Praktyk będą dostępne w internetowym biurze prasowym ITAGMY oraz w portalu prasowe.com.

ITAGMA
ITAGMA specjalizuje się w podnoszeniu efektywności pracy, minimalizacji czasu i kosztów funkcjonowania przedsiębiorstw oraz zmniejszaniu ryzyka wdrożeniowego. Firma, łącząc kompetencje doradcze, informatyczne i szkoleniowe, udoskonala organizację zadań i systemów przepływu informacji. Wprowadzane zmiany są konsultowane i wdrażane w interdyscyplinarnych połączonych zespołach ekspertów ITAGMY i fachowców klienta. Zapewnia to wydajny przepływ wiedzy i trwałość wypracowanych rozwiązań.

Do najważniejszych klientów obsługiwanych przez konsultantów firmy należą m.in.: ABB, AtMedia, British American Tobacco, Cefic Polska, Danone, Harper Hygienics Macro Cash&Carry, Play, PolGas, Raiffeissen Leasing.

Księga Dobrych Praktyk, czyli jak radzić sobie z problemami w małych i średnich przedsiębiorstwach to cykl audycji poruszający problemy zarządzania małych i średnich przedsiębiorstw. Poszczególne odcinki są publikowane w internecie od 21 lipca br. w każdy poniedziałek. Słuchaczom porad udzielają eksperci ITAGMY w dziedzinie analizy biznesowej oraz zarządzania procesami i projektami.
Tematyka poszczególnych audycji:

  1. Pułapki i stereotypy hamujące zmiany w organizacji
  2. Zakłócenia przepływu informacji w biurze
  3. Budowanie zespołu - skuteczne i nieskuteczne metody
  4. Brak spójności w przechowywaniu informacji na poszczególnych stanowiskach
  5. Nierówny rozkład odpowiedzialności - jak powstaje, następstwa, jak się bronić
  6. Zdalne zarządzanie - zalety i problemy m.in. deficyt nieformalnych kontaktów
  7. Systemy oceny pracowników - mierniki i ewaluacja pracy
  8. Deficyt kontroli nad organizacją - geneza, pułapki, dobre praktyki
  9. Jak ewolucja potrzeb po rozpoczęciu zmian wpływa na zakończenie i skutki projektu zmian - jak ominąć pułapki
  10. Trafność podejmowanych decyzji w sytuacji ograniczonej wiedzy - redukcja ryzyka wynikającego z przekłamań, braku wiedzy, problemu odpowiedzialności.

Słuchacze zainteresowani poruszaną tematyką mogą zadawać pytania drogą mailową na adres: radio@itagma.pl.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »