Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
KULTOWA KAMPANIA WYZWANIE SMAKU PEPSI PO RAZ DRUGI W POLSCE!
Zobacz więcej zdjęć » |
Warszawa, czerwiec 2014 r. - Już wkrótce w Polsce rusza druga edycja Wyzwania Smaku Pepsi, czyli legendarnej kampanii, w której konsumenci próbują napojów, odkrywają, który bardziej im smakuje, a w dodatku świetnie się bawią! Już od dzisiaj w telewizji można oglądać reklamę, w której Pepsi dziękuje wszystkim za świetną zabawę w pierwszej edycji Wyzwania Smaku w 2013 roku i zapowiada jeszcze więcej zabawy tego lata. Nie zabraknie niespodzianek i totalnych nowości - po raz pierwszy będzie można podjąć Wyzwanie Smaku Pepsi także z napojami typu cola bez dodatku cukru. Start akcji już na początku lipca!
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Adgar ma kierownika sprzedaży usług przechowywania danych w swojej serwerowni
- Mleko modyfikowane GERBER Odkryciem Roku 2012 w programie "Laur Konsumenta"
- Kampania informacyjna programu "Wiem, co wybieram" ponownie z Clear Channel
- Richard Clare zostanie uhonorowanynagrodą 2012 CEEQA Lifetime Achievement Award
Na czym polega Wyzwanie Smaku Pepsi?
Wyzwanie Smaku Pepsi to duża dawka zabawy, pozytywnych emocji i zaskoczenia! Każdy ma okazję wziąć udział w tzw. „ślepym teście" smaku, czyli spróbować Pepsi i innego napoju typu cola z nieoznaczonych kubków i powiedzieć, który smak mu bardziej odpowiada. Szczegóły wyjaśnia Magdalena Kuźnik, Senior Brand Manager PepsiCo Poland:
„Każdy, kto chce podjąć Wyzwanie Smaku Pepsi, otrzymuje od nas dwa napoje typu cola w nieoznaczonych kubkach, następnie próbuje każdego z nich i decyduje, który bardziej mu smakuje. Cenimy zasady fair-play, więc oba napoje są schłodzone do tej samej temperatury, a także przelewane ze świeżo otwartych puszek. Uczestnik zabawy nie wie, który napój znajduje się w którym z kubków, więc podejmuje decyzję o tym, który mu bardziej odpowiada wyłącznie na podstawie smaku. I często jest naprawdę zaskoczony! Przekonajcie się sami i podejmijcie Wyzwanie Smaku Pepsi tego lata!" - zachęca Magdalena Kuźnik.
Jak bawiliśmy się w ubiegłym roku?
Dwa miesiące, kilkadziesiąt eventów w całej Polsce i ponad 87 000 osób, które podjęły wyzwanie - oto bilans Wyzwania Smaku Pepsi, które miało swoją premierę w Polsce w 2013 roku. A jak polskim konsumentom smakowała Pepsi? Wyśmienicie, bo aż 64% osób biorących udział w Wyzwaniu Smaku wybrało smak Pepsi! Esencję zabawy i pozytywnych emocji zamknięto w najnowszej reklamie, w której Pepsi przypomina jak bawiliśmy się podczas Wyzwania Smaku w 2013 roku i zaprasza wszystkich do podjęcia wyzwania tego lata! Można ją obejrzeć pod tym linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=78e9JfK2lwA&feature=youtu.be.
Co nowego czeka nas w tym roku?
Pamiętacie kultową reklamę z jadem skorpiona? Tak, tak - w tym roku do zabawy przyłącza się także zupełnie nowa Pepsi Max bez cukru! To oznacza, że na wybranych eventach będzie można podjąć również wyzwanie na napojach typu cola bez dodatku cukru.
Jednak okazuje się, że to nie jedyna nowość, jaką szykuje dla nas Pepsi! W tym roku eventów będzie jeszcze więcej, a dodatkowo pojawi się na nich specjalny Niezły Gość...Chcecie wiedzieć więcej? Zachęcamy do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku lub regularnego odwiedzania strony www.pepsi.pl. Oprócz informacji o zbliżających się eventach, czeka tam na Was także duża porcja łamigłówek i zagadek. Jeśli będziecie pomysłowi, być może uda się Wam rozszyfrować, kto będzie tajemniczym Niezłym Gościem podczas tegorocznej edycji Wyzwania Smaku Pepsi! Zachęcamy do wspólnej zabawy!
____________________________________________________
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2013 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose", co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose", PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
Kontakt dla mediów:
Jarosław Soroczyński
Questia sp. z o.o. sp. k.
Communications Management Consultants
tel.: +48 22 623 07 00
e-mail: jsoroczynski@questiapr.pl
Komentarze (1)
Aha