Technologie » Komputery
Lenovo prezentuje inspirujące ultrabooki
Zobacz więcej zdjęć » |
Te wyposażone w procesory Intel® Core™ 3. generacji nowe urządzenia Lenovo Ultrabook™ z serii U obniżają cenową poprzeczkę płaskich, lekkich i ultraszybkich komputerów mobilnych bez uszczerbku dla jakości i elegancji. Ogólnoświatowa kampania reklamowa „Book of Do” podkreśla zalety i funkcje wyróżniające nowe ultrabooki.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ultrabooki Lenovo oferują najlepsze funkcje tradycyjnych notebooków — wysoką wydajność obliczeniową, dużą pojemność pamięci i pełny dźwięk — oraz elegancję i najbardziej pożądane cechy tabletów, takie jak szybkie uruchamianie i wznawianie działania oraz całodzienna praca baterii. Wysmukła, nawiązująca wyglądem do książki konstrukcja spodoba się dbającym o nowoczesny styl konsumentom, a do wyboru są różne kolory obudowy, takie jak szafirowoniebieski, wodny niebieski, różowy, grafitowoszary i czerwony metalik.
„Ultrabooki to przełomowe produkty, które zmienią sposób myślenia o konstrukcji notebooków, a także oczekiwania pod względem wydajności tak płaskich i lekkich urządzeń” — powiedział Andrzej Sowiński, Dyrektor Generalny Lenovo Polska. „Dzięki ultrabookom Lenovo klienci nie muszą już wybierać pomiędzy efektywną pracą a stylowym wyglądem. Ultrabooki IdeaPad z serii U stanowią połączenie tych zalet, dzięki czemu są znakomitym narzędziem do zarządzania wszystkimi aspektami cyfrowego życia”.
Ultrabooki — książkowy przykład wszechstronności
Cienkie jak mała książka w miękkiej okładce komputery U310 (13,3") i U410 (14") mierzą odpowiednio zaledwie 18 mm i 21 mm grubości, a ważą jedynie 1,7 kg i 1,9 kg. Pomimo płaskiej i lekkiej konstrukcji urządzenia te oferują wydajność wystarczającą do każdej mobilnej pracy — zapewniają to procesory 3. generacji Intel® Core™ i3, i5 lub i7 oraz pamięć masowa do 1 TB; grafika NVIDIA GeForce® i bateria działająca do dziewięciu godzin w przypadku modelu U410, a w przypadku U310 — dysk twardy 500 GB i bateria wystarczająca nawet na siedem godzin pracy. Realistyczny dźwięk oferuje technologia Dolby® Home Theatre® v4, a Intel® Wireless Display (WiDi) umożliwia bezprzewodowe wyświetlanie wideo
i innych multimediów na dowolnym dużym ekranie.
Najnowsze Ultrabooki Lenovo dostępne z dyskami SSD 32 GB do buforowania danych skracają czas oczekiwania na start systemu. Dzięki nowej certyfikacji Lenovo Enhanced Experience 3 for Windows 7 nowe Ultrabooki uruchamiają się i wznawiają działanie po uśpieniu ultraszybko — w czasie o 40% krótszym niż urządzenia niezoptymalizowane. Funkcja Lenovo Smart Update dodatkowo zwiększa komfort użytkowników — ultrainteligentne modele U310 i U410 automatycznie sprawdzają pocztę e‑mail, komunikatory i wiadomości z serwisów społecznościowych nawet w trybie uśpienia. Prezentację produktu można obejrzeć tutaj.
Ultrabookom Lenovo towarzyszy pełna oferta usług gwarancyjnych i ochronnych, takich jak rozszerzenie gwarancji z naprawą u klienta, ochrona przed przypadkowymi uszkodzeniami czy wymiana wbudowanej baterii. Zmniejszają one niedogodności i skracają czas niedostępności komputera w nagłych wypadkach.
Ceny i dostępność
Ultrabooki IdeaPad z serii U są dostępne w Polsce od 14 czerwca, natomiast modele U410 pojawią
się na sklepowych półkach od lipca. Ceny detaliczne aktualnie dostępnego modelu
IdeaPad U310 zaczynają się od 3199 pln oraz od 2999 pln w przypadku modelu IdeaPad U410.
Najnowsze informacje z firmy Lenovo można uzyskać, korzystając z kanałów RSS Lenovo oraz serwisów Twitter i Facebook.
O firmie Lenovo
Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest producentem urządzeń elektronicznych do użytku osobistego
o obrotach wynoszących 30 miliardów USD i drugim pod względem wielkości dostawcą komputerów PC na świecie. Firma obsługuje klientów w ponad 160 krajach. Lenovo koncentruje się na konstruowaniu komputerów i mobilnych urządzeń internetowych o wyjątkowej jakości. Filarami działalności firmy są innowacyjność, efektywny łańcuch dostaw na całym świecie oraz konsekwentna realizacja strategii biznesowej. Od czasu przejęcia przez Grupę Lenovo działu komputerów osobistych IBM firma opracowuje, produkuje i sprzedaje niezawodne, wysokiej jakości, bezpieczne i łatwe w użyciu produkty techniczne oraz usługi. Lenovo produkuje biznesowe komputery legendarnej marki Think, konsumenckie komputery marki Idea, a także serwery, stacje robocze oraz mobilne urządzenia internetowe, takie jak tablety i smartfony. Lenovo ma duże ośrodki badawcze w Yamato w Japonii, Pekinie w Chinach oraz w Raleigh w Północnej Karolinie (USA). Więcej informacji można uzyskać pod adresem www.lenovo.com.
Kontakt dla mediów:
Witold Wolny,
Agencja 21
witold.wolny@agencja21.pl,
tel. 22 511 13 82
Nadesłał:
agencja21
|
Komentarze (0)