Gospodarka » Bezpieczeństwo
Liberty Direct ubezpieczyło już 180 tys. aut
Tym samym towarzystwo kontynuuje systematyczny rozwój umacniając swoją pozycję na rynku. Liberty Direct ubezpieczyło już 180 tys. pojazdów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
"Poziom składki przypisanej brutto, jaki udało nam się osiągnąć w pierwszych trzech kwartałach jest zgodny z naszymi oczekiwaniami. Jesteśmy zadowoleni z wysokiego tempa rozwoju oraz stałej poprawy rentowności, które utrzymujemy na trudnym rynku wykorzystując zarówno nasze podstawowe jak i partnerskie kanały sprzedaży, oparte o platformę direct" - komentuje Michał Kwieciński, Dyrektor Generalny Liberty Direct.
Niskokosztowa platforma operacyjna oraz zaawansowana polityka taryfikacyjna pozwalają ubezpieczycielowi na oferowanie szerokim grupom Klientów ubezpieczeń w korzystniejszej cenie niż towarzystwa tradycyjne. Potwierdzają to wyniki rankingu cen ubezpieczeń komunikacyjnych opracowanego w grudniu br. przez dziennik „Rzeczpospolita"[1] według którego ubezpieczenie komunikacyjne OC dla samochodów używanych oferowane przez Liberty Direct ma najbardziej atrakcyjną cenę na rynku. W przypadku OC dla nowych aut Liberty Direct znalazło się natomiast na drugim miejscu.
„W ostatnim kwartale skupiliśmy się na udoskonalaniu systemu obsługi Klienta wprowadzając tzw. e-konto ‘Twoje sprawy', dzięki któremu Klienci mogą zarządzać posiadanymi ubezpieczeniami on-line a także monitorować przebieg likwidacji szkód. Rozpoczęliśmy również nowe przedsięwzięcia marketingowe, takie jak np. program ‘Poleć sprawdzone ubezpieczenie', w ramach którego Klienci naszej firmy polecając ją kolejnym osobom otrzymują nagrody pieniężne, a nowi Klienci korzystający z rekomendacji, zniżkę na ubezpieczenie" - mówi Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.
Rynek ubezpieczeń direct jest obecnie wart ok. 700 mln zł i rośnie w tempie ponad 20%, z czego główną grupę stanowią ubezpieczenia komunikacyjne.
[1] „Rzeczpospolita Moje Pieniądze" (wyd. 287, str. 1, 9.12.2010) „Koniec rozpieszczania niskimi cenami", Eliza Więcław
Liberty Direct jest jednym z najszybciej rozwijających się ubezpieczycieli w Polsce działających w systemie bezpośrednim - przez Internet i telefon. W 2009 roku przypis składki brutto towarzystwa wyniósł 87,4 mln PLN. Liczba Klientów firmy przekroczyła 140 tys. Oferta firmy obejmuje szeroki zakres ubezpieczeń komunikacyjnych dla Klientów indywidualnych - OC, AC, NNW, Assistance, Ubezpieczenie Szyb oraz Ubezpieczenia Mieszkaniowe. Jednym z kluczowych elementów strategii firmy jest oferowanie ubezpieczeń w dobrej cenie przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości usług w zakresie likwidacji szkód. W rankingu firmy doradczej Hewitt Associates - Najlepszy Pracodawca 2010 - Liberty Direct zajęło drugie miejsce w kategorii małych i średnich firm w Polsce oraz znalazło się pierwszej dziesiątce Najlepszych Pracodawców Europy Środkowej i Wschodniej. Towarzystwo należy do amerykańskiej Grupy Liberty Mutual.
www.libertydirect.pl
Liberty Mutual jest międzynarodową grupą ubezpieczeniową świadczącą kompleksowe usługi w 24 krajach Ameryki, Europy i Azji. Firma działa w Stanach Zjednoczonych od 1912 roku i jest na tamtejszym rynku jedną z największych instytucji ubezpieczeniowych, zajmującą 86 miejsce na liście Fortune 500. Liberty Mutual oferuje pełną gamę produktów ubezpieczeniowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Jednym z obszarów działalności biznesowej Grupy Liberty Mutual są ubezpieczenia komunikacyjne dla klientów indywidualnych. Od kilkudziesięciu lat grupa prowadzi działalność na rynkach międzynarodowych, w tym również w Europie. Jej produkty dla klientów instytucjonalnych oferowane są niemal na wszystkich rynkach europejskich, natomiast w segmencie klientów indywidualnych grupa Liberty Mutual obecna jest Portugalii, Turcji, Hiszpanii oraz Polsce.
www.libertymutual.com
Nadesłał:
Liberty Direct
|
Komentarze (0)