Gospodarka » Bezpieczeństwo

Liberty Direct wprowadza e-konto

Liberty Direct wprowadza e-konto
Zobacz więcej zdjęć »
Liberty Direct - ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon - uruchomił całodobowy system obsługi Klientów on-line.

Poprzez e-konto „Twoje sprawy" Klienci firmy mogą kompleksowo zarządzać posiadanymi ubezpieczeniami, odnawiać je, monitorować przebieg wystawiania oraz wysyłki polis, a także kupować dodatkowe produkty. System umożliwia ponadto zgłaszanie sprzedaży bądź kupna samochodu, w tym przesyłanie odpowiednich dokumentów przez internet, a także pełną kontrolę płatności.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Poprzez e-konto „Twoje sprawy" Klienci Liberty Direct uzyskają również dostęp do informacji o przebiegu uczestnictwa w programach promocyjnych organizowanych przez firmę takich jak np. „Poleć sprawdzone ubezpieczenie", w ramach którego w zamian za rekomendację ubezpieczyciela kolejnej osobie, a także korzystając z rekomendacji otrzymuje się nagrodę pieniężną w wysokości do 100 zł. Ubezpieczyciel wprowadził ponadto funkcjonalność „Twoja sugestia" - umożliwiającą prosty i szybki kontakt z firmą poprzez formularz zamieszczony na stronie głównej ubezpieczyciela. Korzystając z zakładki można zadać firmie pytanie, wyrazić opinie dotyczące jej usług, a także przekazać swoje pomysły na udoskonalenie jej działalności.

„Priorytetem Liberty Direct jest oferowanie polis w dobrej cenie oraz najwyższej jakości obsługi podczas każdego kontaktu z firmą - począwszy od sprzedaży aż po likwidację szkód. Z tego względu systematycznie udoskonalamy system obsługi Klientów wprowadzając kolejne ułatwienia i udogodnienia takie jak monitoring likwidacji szkód on-line, czy obecnie - e-konto „Twoje sprawy" - komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct. „Jestem przekonany, że dynamiczny wzrost naszej firmy oraz zaufanie coraz większej liczby Klientów zawdzięczamy między innymi konsekwentnej realizacji tych założeń" - dodaje Karski.

Monitoring likwidacji szkód on-line to wprowadzony przez Liberty Direct w sierpniu br. system, który umożliwia bieżący dostęp do informacji na temat czynności prowadzących do wypłaty odszkodowania. Dzięki aplikacji każdy Klient może dowiedzieć się, kiedy zostały zlecone oględziny samochodu, jakie dokumenty powinny zostać dostarczone ubezpieczycielowi, gdzie można je uzyskać, czy zostały przez firmę zweryfikowane, a także czy zapadła decyzja w sprawie wypłaty odszkodowania. Przy wykorzystaniu funkcjonalności Klienci mają ponadto możliwość przesłania informacji lub kopii dokumentów bezpośrednio do likwidatora, czyli osoby zajmującej się poszczególnymi szkodami. Aplikacja umożliwia śledzenie likwidacji wszystkich szkód zgłoszonych telefonicznie do Liberty Direct po 9 sierpnia 2010 r. i jest dostępna poprzez www.libertydirect.pl.

Liberty Direct jest jednym z najszybciej rozwijających się ubezpieczycieli w Polsce działających w systemie bezpośrednim - przez Internet i telefon. W 2009 roku przypis składki brutto towarzystwa wyniósł 87,4 mln PLN. Liczba Klientów firmy przekroczyła 140 tys. Oferta firmy obejmuje szeroki zakres ubezpieczeń komunikacyjnych dla Klientów indywidualnych - OC, AC, NNW, Assistance, Ubezpieczenie Szyb oraz Ubezpieczenia Mieszkaniowe. Jednym z kluczowych elementów strategii firmy jest oferowanie ubezpieczeń w dobrej cenie przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości usług w zakresie likwidacji szkód. W rankingu firmy doradczej Hewitt Associates - Najlepszy Pracodawca 2010 - Liberty Direct zajęło drugie miejsce w kategorii małych i średnich firm w Polsce oraz znalazło się pierwszej dziesiątce Najlepszych Pracodawców Europy Środkowej i Wschodniej. Towarzystwo należy do amerykańskiej Grupy Liberty Mutual.

www.libertydirect.pl

Liberty Mutual jest międzynarodową grupą ubezpieczeniową świadczącą kompleksowe usługi w 24 krajach Ameryki, Europy i Azji. Firma działa w Stanach Zjednoczonych od 1912 roku i jest na tamtejszym rynku jedną z największych instytucji ubezpieczeniowych, zajmującą 86 miejsce na liście Fortune 500. Liberty Mutual oferuje pełną gamę produktów ubezpieczeniowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Jednym z obszarów działalności biznesowej Grupy Liberty Mutual są ubezpieczenia komunikacyjne dla klientów indywidualnych. Od kilkudziesięciu lat grupa prowadzi działalność na rynkach międzynarodowych, w tym również w Europie. Jej produkty dla klientów instytucjonalnych oferowane są niemal na wszystkich rynkach europejskich, natomiast w segmencie klientów indywidualnych grupa Liberty Mutual obecna jest Portugalii, Turcji, Hiszpanii oraz Polsce.

www.libertymutual.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Liberty Direct

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »