Gospodarka » Żywność
Limitowana odsłona Żubrówki Bison Grass!
Legenda Żubrówki wypływa wprost z natury, biorąc swój początek w ostępach Puszczy Białowieskiej - ostatniego dziewiczego lasu Europy. To właśnie tam rośnie unikalny skarb białowieskiej flory - trawa żubrowa, która stanowi źdźbło tajemnicy Żubrówki. Tej unikalnej roślinie od dawna przypisywano nadprzyrodzone właściwości - wierzono, m.in. że nadaje siłę żubra tym, którzy jej spróbują.
Tę fascynującą legendę odkrywa na nowo limitowana odsłona Żubrówki Bison Grass.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Projekt kreacji limitowanej edycji Żubrówki Bison Grass jest efektem prac studentów renomowanych uczelni artystycznych Polsce - Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie i Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, jak również najlepszych specjalistów
w zakresie grafiki. Spośród kilkunastu zaproponowanych grafik wizji artystycznych, kapituła złożona z osobowości świata sztuki kultury Podlasia: Elwira Horosz - projektantka mody, Jędrzej Dondziło - DJ DTEKK, organizator festiwalu Up to Date
w Białymstoku oraz Agnieszka Przedlacka w imieniu Roberto Skolmowskiego - dyrektora Opery i Filharmonii Podlaskiej, wyłoniła finałową grupę projektów. Spośród nich wybrany został ostatecznie najciekawszy i najbardziej oryginalny, będący zaproszeniem na wyprawę do miejsca powstania legendarnej wódki: samego serca tajemniczej i dzikiej Puszczy Białowieskiej.
Rytuał tworzenia Żubrówki zaczyna się od ręcznego zrywania trawy żubrowej w trudno dostępnych miejscach Puszczy Białowieskiej. Każde źdźbło jest następnie selekcjonowane
i suszone. Z odpowiednio przygotowanej trawy otrzymuje się ekstrakt, który zestawiany jest
z najwyższej jakości spirytusem. Oryginalna receptura zakłada wykorzystanie do produkcji Żubrówki wyłącznie krystalicznie czystej wody.
Żubrówka Bison Grass w limitowanej odsłonie dostępna jest w sprzedaży od lipca 2014 roku w opakowaniu 700 ml, w sugerowanej cenie ok. 34 zł.
O CEDC (www.cedc.com)
CEDC jest jednym z największych producentów wódki na świecie, utrzymującym pozycję lidera na wszystkich kluczowych rynkach: w Polsce, Rosji i na Węgrzech. Portfolio CEDC tworzą znane marki, jak: BOLS, Żubrówka, Absolwent i Soplica w Polsce; Zelyonaya Marka i Parliament w Rosji; oraz Royal Vodka na Węgrzech. Każda z tych marek jest liderem w swoim segmencie na wspomnianych rynkach. 5 lipca 2013 r., CEDC została przejęta przez spółkę zależną od Russian Standard Corporation, Roust Trading Limited.
Nadesłał:
FleishmanHillard
|
Komentarze (0)