Firma » Reklama
Logo Comarch ozdobi koszulki "Monachijskich Lwów"
Zobacz więcej zdjęć » |
W ramach otwarcia wielkiej jubileuszowej wystawy TSV 1860 Monachium zorganizowanej w Riem Arcades w Monachium, z okazji 150-lecia założenia stowarzyszenia prof. Janusz Filipiak, prezes Comarch oraz Manfred Stoffers, manager klubu „Monachijskie Lwy“ podpisali umowę sponsorską.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Będzie ona obowiązywała przez trzy lata (aż do sezonu 2012/2013). Oprócz możliwości umieszczenia logo Comarch na koszulkach TSV 1860 Monachium, spółka stanie się posiadaczem wielu dodatkowych praw marketingowych i promocyjnych. Będą należeć do nich min.: prawo do obecność na stadionowych billboardach oraz we wszelkich działaniach promocyjnych klubu w Internecie, prasie, telewizji, radiu, jak również w reklamie zewnętrznej.
Filipiak od początku zaangażowania Comarch w sponsoring TSV 1860 (od grudnia 2009 r.) zakładał długoterminową, strategiczną współpracę z klubem. Podpisana umowa poszerzyła i przypieczętowała plany prezesa krakowskiej spółki IT.
- „Monachijskie Lwy“ to klub z wielkimi tradycjami, rzeszą fanów i ogromną renomą, sięgającą poza granice Niemiec. Od początku naszej współpracy z TSV 1860 obserwujemy bardzo dynamiczny rozwój zarówno klubu, jak również drużyny. Chcielibyśmy, aby „Monachijskie Lwy“ zajęły należne im miejsce w zawodowym futbolu. Oczekujemy, iż wraz z naszym zaangażowaniem w TSV 1860 będzie rosła świadomość marki Comarch na niemieckim rynku, który jest obecnie dla nas kluczowy - mówi Janusz Filipiak.
- Jesteśmy zadowoleni, że Comarch - silny ekonomicznie partner o wielkich kompetencjach w zakresie piłki nożnej - został główny sponsorem TSV 1860 - mówi manager „Monachijskich Lwów“ Manfred Stoffers. - W końcu profesor Janusz Filipiak jest również prezesem grającego w ekstraklasie polskiego klubu o ogromnych tradycjach, jakim jest Cracovia - dodaje.
Pomiędzy klubem Cracovia (Comarch ma w nim 49 proc. udziałów) a TSV 1860 ugruntowała się współpraca na różnych poziomach min.: zarządzania klubem, jak również na gruncie sportowym. Jej ukoronowaniem będzie towarzyski mecz z okazji otwarcia nowego stadionu Cracovii. Odbędzie się on jesienią 2010 roku.
Comarch jest również sponsorem obchodów 150-lecia „Monachijskich Lwów“ w Riem Arcaden. Została tam otwarta wystawa poświęcona historii TSV 1860.
Nadesłał:
pawel.kozyra@comarch.pl
|
Komentarze (0)