Rozrywka i wypoczynek » Sport
Logo Kaspersky Lab pojawi się na nowym Ferrari F150
„W Kaspersky Lab jesteśmy prawdziwymi fanami tego zespołu Formuły 1 oraz ducha Ferrari” – powiedział Jewgienij Kaspersky, dyrektor generalny i współzałożyciel Kaspersky Lab.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Luka w portalu społecznościowym Instagram wykorzystana przez cyberprzestępców
- Badanie Kaspersky Lab: ludzie są skłonni pozbyć się swoich zdjęć i innych danych za niedużą kwotę
- Technologia kontroli aplikacji firmy Kaspersky Lab wygrywa w testach AV-TEST
- Liczba roku: Każdego dnia Kaspersky Lab wykrywa 315 000 nowych szkodliwych plików
„Właśnie rozpoczęła się kolejna runda naszej współpracy z zespołem Ferrari i bardzo cieszymy się z tego powodu. Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie sezonu, oczyma wyobraźni widzimy na prowadzeniu samochód Ferrari z logo naszej firmy!”
Ceremonia prezentacji nowego samochodu odbędzie się w najbardziej znanej fabryce Ferrari – w Maranello, we Włoszech. Impreza jest organizowana każdego roku przed rozpoczęciem sezonu i gromadzi przedstawicieli mediów z całego świata, partnerów i fanów Ferrari, którzy otrzymują ekskluzywną możliwość obejrzenia nowego samochodu, zanim 1 lutego weźmie udział w pierwszym dniu testów w Walencji.
Kaspersky Lab rozpoczął współpracę z Ferrari w 2010 roku, początkowo z zespołem AF Corse w związku z mistrzostwami Le Mans Series, następnie wkroczył do szerszego świata wyścigów Formuły 1. Od tego roku fani zespołu Ferrari F1 i serii Le Mans będą mogli rozpoznać logo Kaspersky Lab na samochodach tego zespołu w obu ekscytujących seriach.
Informację oraz artykuł można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky Lab jako źródła.
Komentarze (0)