Rozrywka » Rozrywka

Logos Garden - Nowe miejsce na turystycznej mapie Krakowa

Logos Garden - Nowe miejsce na turystycznej mapie Krakowa
Zobacz więcej zdjęć »
25 czerwca 2015, w krakowskim Hotelu Logos z okazji 20-lecia jego działalności odbyło się uroczyste spotkanie, na którym zaprezentowano nowe patio – Logos Garden. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele sektora turystycznego oraz dziennikarze branżowi i mediów lokalnych.

Hotel Logos w Krakowie – jest zaszeregowany do hoteli kategorii trzygwiazdkowej, jednak ze względu na nieustannie ulepszaną infrastrukturę i zakres świadczonych usług hotel aspiruje do uzyskania wyższej klasyfikacji. Od roku 2000 obiekt posiada 49 komfortowo wyposażonych pokoi. Jest to najstarszy z hoteli należących do Biura Turystyki ZNP LogosTour – powstał z przebudowanego według projektu architekta Ryszarda Armaty budynku Domu Noclegowego ZNP i pierwszych gości przyjął w 1995 r.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

20-lecie funkcjonowania Hotelu Logos to wyjątkowe wydarzenie, czas podsumowań oraz snucia planów. Chcemy nadal się rozwijać i codzienną pracą dążymy do tego, aby goście odczuwali maksymalny komfort w czasie pobytu w naszym obiekcie. Właśnie dlatego postanowiliśmy do spektrum naszej oferty dołączyć przestrzeń patio, gdzie goście hotelowi, jak również inni turyści będą mogli nacieszyć się spokojem i ciszą, będąc zaledwie 600m od gwarnego Rynku Głównego.” – powiedziała Anna Górak, Dyrektor Hotelu Logos w Krakowie.

Uczestnicy spotkania mieli okazję zapoznać się z nowym wizerunkiem hotelu, gdyż prezentacja patio Logos Garden zbiegła się w czasie z finałem modernizacji hotelu. W ciągu ostatnich lat zainstalowano klimatyzację w budynku głównym, nową windę oraz wykonano m. in. przebudowę sal konferencyjnych, które wyposażono w nowoczesne rozwiązania techniczne. Na przełomie roku 2014/2015 dodatkowo przeprowadzono modernizację elewacji frontowej wraz z wymianą okien.

Obiekt cieszy się dużą popularnością i uzyskuje procent średniorocznego wykorzystania pokoi na poziomie 70%. Wysoka frekwencja w Hotelu Logos koreluje bezpośrednio z korzystną lokalizacją w sercu miasta, 800 m od Wawelu oraz 600 m od Starego Rynku. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

agencja21

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »