Rozrywka » Rozrywka
Logos Garden - Nowe miejsce na turystycznej mapie Krakowa
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Hotel Logos w Krakowie – jest zaszeregowany do hoteli kategorii trzygwiazdkowej, jednak ze względu na nieustannie ulepszaną infrastrukturę i zakres świadczonych usług hotel aspiruje do uzyskania wyższej klasyfikacji. Od roku 2000 obiekt posiada 49 komfortowo wyposażonych pokoi. Jest to najstarszy z hoteli należących do Biura Turystyki ZNP LogosTour – powstał z przebudowanego według projektu architekta Ryszarda Armaty budynku Domu Noclegowego ZNP i pierwszych gości przyjął w 1995 r.
„20-lecie funkcjonowania Hotelu Logos to wyjątkowe wydarzenie, czas podsumowań oraz snucia planów. Chcemy nadal się rozwijać i codzienną pracą dążymy do tego, aby goście odczuwali maksymalny komfort w czasie pobytu w naszym obiekcie. Właśnie dlatego postanowiliśmy do spektrum naszej oferty dołączyć przestrzeń patio, gdzie goście hotelowi, jak również inni turyści będą mogli nacieszyć się spokojem i ciszą, będąc zaledwie 600m od gwarnego Rynku Głównego.” – powiedziała Anna Górak, Dyrektor Hotelu Logos w Krakowie.
Uczestnicy spotkania mieli okazję zapoznać się z nowym wizerunkiem hotelu, gdyż prezentacja patio Logos Garden zbiegła się w czasie z finałem modernizacji hotelu. W ciągu ostatnich lat zainstalowano klimatyzację w budynku głównym, nową windę oraz wykonano m. in. przebudowę sal konferencyjnych, które wyposażono w nowoczesne rozwiązania techniczne. Na przełomie roku 2014/2015 dodatkowo przeprowadzono modernizację elewacji frontowej wraz z wymianą okien.
Obiekt cieszy się dużą popularnością i uzyskuje procent średniorocznego wykorzystania pokoi na poziomie 70%. Wysoka frekwencja w Hotelu Logos koreluje bezpośrednio z korzystną lokalizacją w sercu miasta, 800 m od Wawelu oraz 600 m od Starego Rynku.
| Nadesłał:
            agencja21 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)