Firma » Reklama
Mailing czy emailing?
Z definicji, jaka podaje wikipedia, dowiadujemy się, że mailing to zespół czynności składających się na direct marketing w formie wysyłania treści reklamowych typu ulotki, reklamówki, biuletyny, katalogi, infologów za pomoca tradycyjnej poczty. System mailingu jest opisywany jako szybki i skuteczny, wywołujący określoną reakcje odbiorcy. Reakcja ta zwykle polega na zainteresowaniu sie ofertą i skorzystaniu z niej. Określanie skuteczności mailingu polega na analizie procentowej wzrostu zamówień do wysłanej liczby ofert.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
E-mailing, wpisywany do wyszukiwarki najczęściej jako emailing, to także rozsyłanie informacji handlowo-informacyjnych ale drogą elektroniczną na adresy e-mail. Treść zawarta w emailach może mieć formę newslettera, reklamy statycznej, bądź dynamicznej zbudowanej w oparciu o zaawansowane technologie łączące html z flashem i javą.
Obie formy, zarówno mailing, jak i emailing, łączy cel i podobieństwo mechanizmów. Różni się kanał dystrybucji. Ale nie tylko. Emailing (poprawnie e-mailing) cechuje szybkość i precyzja. Skuteczność reklamy w e-mailach przewyższa obecnie spoty reklamowe w prasie i radio. Procentowy przyrost zamówień jest zbliżony do efektywności spotów reklamowych w TV. Również raportowanie w kampanii e-mailingowej jest najbardziej precyzyjne i pozwala na dokładną analizę. Prostota zastosowania i niskie koszty sprawiają, że branża e-mail marketingu rozwija się bardzo dynamicznie. Wiodącym na rynku polskim jest system mailPro. Cechuje go profesjonalizm i doświadczenie. Newslettery tworzone są w łatwym w obsłudze panelu, który przypomina rozbudowany edytor tekstu. Dostęp i możliwość edycji baz adresowych pozwala na bardzo dokładne targetowanie każdej kampanii reklamowej.
Komentarze (0)