Technologie » Telekomunikacja

Manager połączeń Aastra MX-ONE w jednym z głównych branżowych raportów analitycznych

Warszawa, 19 marca 2012 - Gartner, wiodąca globalna firma badawczo-doradcza zajmująca się IT, wymieniła w swoim raporcie „Critical Capabilities for Corporate Telephony” manager połączeń Aastra MX-ONE®, przeznaczony dla firm sektora MSP.

Raport Gartnera wymienia przykłady wdrożeń oraz opisuje szczegółowo funkcje, na które managerowie powinni zwrócić szczególną uwagę. Poszczególnym rozwiązaniom przyznaje oceny punktowe, zależnie od tego jak ważne okazały się w konkretnym przypadku.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Autorzy raportu zalecają użytkownikom zwrócenie uwagi na „łatwość użytkowania, całkowity koszt posiadania (TCO), dostępność usług serwisowych, różnice w dystrybucji w zależności od regionu, cenę, politykę przyznawania licencji, bezpieczeństwo inwestycji, dostępność systemu monitoringu jakości pracy sieci oraz informacje o reputacji sprzedawcy i satysfakcji użytkowników.”

 

Aastra MX-ONE to wysoce skalowalny i elastyczny manager połączeń sprzedawany w ponad 130 krajach wraz z kompletnym pakietem usług Unified Communications (UC), takich jak zunifikowany system przesyłania wiadomości, prowadzenia konferencji i pracy grupowej. Wszystkie pozwalają zredukować koszty pracy oraz zwiększyć wydajność i produktywność.

 

„Aastra MX-ONE to niezawodny manager połączeń, który wyróżnia się na tle konkurencji i z pewnością zadowoli klientów poszukujących wszechstronnego rozwiązania telekomunikacyjnego oraz tych chcących wdrożyć rozwiązania komunikacji zintegrowanej. Produkt zapewnia szeroką obsługę otwartych standardów, co sprawia że jest on jeszcze bardziej elastyczny i może być z łatwością dostosowywany do indywidualnych potrzeb klienta” – mówi Frederic Boone, dyrektor na Europę Środkową i Południowo-Wschodnią w firmie Aastra Technologies. „Aastra MX-ONE to wszechstronne rozwiązanie przynoszące wymierne korzyści, takie jak system Unified Communications czy aplikacje centrum kontaktowego. Raport Gartnera dostarcza klientom chcącym podjąć dobrą decyzję podczas wyboru produktu wiele cennych informacji” – dodaje Frederic Boone.

 

Firma Wavin zdecydowała się niedawno na wdrożenie Aastra MX-ONE w 8 lokalizacjach na terenie Wielkiej Brytanii. Obsługują one w sumie ponad tysiąc użytkowników. Wavin jest wiodącym dostawcą usług zarządzania wodociągami, systemami ogrzewania i osuszania budynków dla sektora budowlanego oraz usług komunalnych. Firma zatrudania 1200 osób.

 

„Podjęliśmy decyzję o wymianie starej centrali PBX na Aastra MX-ONE z powodu niskich kosztów, wyróżniających ją na tle konkurencji, wysokiej elastyczności oraz pakietu aplikacji dostarczanych w zestawie razem z managerem połączeń. Korzystamy z centrum kontaktowego Aastra Solidus eCare, które obsługuje naszą usługę Customer Operations Function. Dzięki Solidus eCare jesteśmy w stanie w pełni zintegrować operacje naszego centrum kontaktowego z komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną. Buduje to spójny wizerunek firmy oraz poprawia wydajność pracy i zarządzanie czasem. Nasz gówny cel, jakim była integracja systemów został osiągnięty dzięki wykorzystaniu technologii firmy Aastra i wsparciuwww.aastrausa.com/analyst-reports



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mondaypr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »