Firma » Reklama
Marcin Wiktorski szefem MediaLabu
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Przez ostatnie cztery lata był zatrudniony na stanowisku Strategic Plannera w wiodących agencjach reklamowych jak DougFaberFamily, Young&Rubicam czy Euro RSCG. jest absolwentem wydzialu zarzadzania Uniwersytetu Warszawskiego. Z branżą reklamową związany od 2000r. Obecnie jest szefem MediaLabu, objął stanowisko Dyrektora komórki badawczej Mediaedge:cia, która zajmuje sie doradztwem w zakresie badań, insightu konsumenckiego oraz analizami ROI.
Najważniejszym zadaniem Marcina Wiktorskiego, będzie dalszy rozwój kompetencji MediaLabu w dziedzinie strategicznego wykorzystania badań w procesie planowania komunikacji. Przykładowe projekty badawcze prowadzone przez MediaLab to specjalistyczne badania komunikacji w retailu lub jakościowe badania konsumenckie z wykorzystaniem internetu -DigiFaces, stosowane do poznania insightów.

Magiczna chata czarownicy w ETC Swarzędz – andrzejkowa zabawa dla dzieci
Port Łódź otula rodziców – rusza druga edycja projektu „Otulacz Rodzicielski”
Magiczne warsztaty świąteczne w G City Reduta – stwórz własną ozdobę choinkową!
Gotowe do odbioru nowe mieszkania, z extra rabatem za odbiór kluczy jeszcze w tym roku
Wypożyczalnia sprzętu budowlanego – jak wybrać odpowiedni sprzęt do remontu domu?
Komentarze (0)