Technologie » Fotografia
Marcowy konkurs Kolekcji TEN by Fotolia
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Bank zdjęć Fotolia po raz kolejny zachęca do podjęcia wyzwania i zmierzenia się z pierwszym projektem nowej edycji Kolekcji TEN. Do konkursu zaproszeni są fotografowie i graficy, zarówno profesjonaliści jak i amatorzy, którzy chcą przetestować swoje kreatywne i techniczne umiejętności oraz wygrać wspaniałe nagrody. Konkurs, dostępny w specjalnej aplikacji na profilu TEN na Facebooku, podzielony jest na dwie kategorie – fotograficzną oraz graficzną.
Konkurs Fotograficzny
Zrób zdjęcie wykorzystując techniki i podpowiedzi fotografa Erica Paré, które zaprezentował w wideo making-of. Uwaga: fotomontaże nie będą przyjmowane.
Nagrody:
- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud
- 1 reflektor Westcott 43 "Octogonal Apollo Orb
- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €
- 300 kredytów Fotolia do wykorzystania na Fotolia.com
Konkurs Graficzny
Podejmij wyzwanie i zmierz się z pracą grafika Mike’a Campau tworząc plik .PSD w oparciu o temat: "Woman in the Future". W pracy należy wykorzystać 3 obrazy Fotolia oraz zdjęcie wykonane podczas sesji TEN użyte i dostarczone w oryginalnym pliku.
Nagrody:
- 1 x tablet Wacom Intuos Pro M
- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud
- 1 x drukarka Roland VersaStudio BN-20
- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €
- 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości 300$
- 1 x roczny abonament Fotolia (25 pobrań miesięcznie)
Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez jury składające się z artystów oryginalnych prac TEN, członków zespołów Fotolia oraz Wisibility. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 8 kwietnia 2014.
Więcej informacji o konkursie można znaleźć na Facebooku oraz stronie www.tenbyfotolia.com
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
GlobalBrand
|
Komentarze (0)