Dom » Wnętrza
Marka HAFT w nowej odsłonie
Zobacz więcej zdjęć » |
Nowa architektura strony głównej kieruje do trzech najważniejszych podstron takich jak: Sklep on-line, Produkty oraz dział Porady i Inspiracje. Na stronie www firmy „HAFT” w wygodny sposób można zrobić zakupy, gdyż Sklep został podzielony na kategorie salon, sypialnia, łazienka, pokój dziecięcy oraz kuchnia.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
– Tworząc nową strukturę strony postawiliśmy na użyteczne i praktyczne rozwiązania. Wprowadziliśmy bardziej intuicyjną nawigację, dzięki której użytkownik z łatwością odnajdzie potrzebne informacje i produkty. Produkty zostały podzielone na poszczególne pomieszczenia, aby osoby odwiedzające stronę nie musiały przeszukiwać całego katalogu w celu znalezienia wyrobów dopasowanych do danego wnętrza. W ten sam sposób można wybrać produkty w sklepie internetowym – wyjaśnia Magdalena Tomaszewska, ekspert z Fabryki Firanek i Koronek „HAFT” S.A.
W dziale Produkty można zapoznać się z bogatą ofertą spółki. Użytkownik klikając w zakładkę zostaje przekierowany do konkretnego pomieszczenia, gdzie wybiera kategorię, kolekcję, kolor, rozmiar a nawet styl, który go interesuje. Dodatkowo, po wskazaniu kursorem konkretnego artykułu pokazują się jego walory, np. łatwe prasowanie, niezwykła biel, trwałość kolorów. Różnorodność prezentowanych wzorów, barw oraz rozmiarów pozwoli idealnie dobrać te elementy wykończenia wnętrz już na etapie planowania wystroju.
Na stronie użytkownicy znajdą też dział z przydatnymi poradami i inspiracjami, które pomogą im przeprowadzić metamorfozę wnętrza lub zaczerpnąć ciekawe pomysły na zmianę aranżacji mieszkania czy domu.
Fabryka Firanek i Koronek „HAFT” S.A. jest niekwestionowanym liderem na rynku firanek oraz jedynym na skalę przemysłową producentem wyrobów haftowanych w Polsce. Siłą marki HAFT jest zdolność wyczuwania koniunktury i mody. HAFT kreuje trendy.
Zaktualizowana strona dostępna jest pod tym samym adresem: www.haft.com.pl
Nadesłał:
Marta-Sfera
|
Komentarze (0)