Gospodarka » Narzędzia

Marketing innowacji na targach Eurotool

Marketing innowacji na targach Eurotool
Zobacz więcej zdjęć »
W dniach 13-15 października w Krakowie odbyła się 15, jubileuszowa edycja Targów Obrabiarek, Narzędzi i Urządzeń do Obróbki Materiałów EUROTOOL.

W czasie ich trwania kilkuset polskich, ale również zagranicznych producentów oraz dystrybutorów mogło zaprezentować swoje oferty w zakresie specjalistycznych pomiarów, obróbki materiałów, narzędzi, systemów CAD/CAM, wliczając w to również oprogramowanie oraz fachowe wydawnictwo.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Była to idealna okazja, aby w jednym miejscu prześledzić najnowocześniejsze trendy, podpatrzeć rozwiązania u konkurencji oraz zdobyć lub też rozszerzyć bazę partnerów biznesowych.

- Uczestnictwo w targach z pewnością jest korzystne dla firmy. Dzięki temu możemy zdobyć nowe kontakty, nawiązać współpracę z nowymi firmami oraz spotkać się naszymi dotychczasowymi klientami i podzielić się z nimi nowościami.- zdradza Jolanta Gaj z firmy Bison Bial S.A., zajmującej się produkcją oprzyrządowania do obrabiarek, która zaprezentowała m.in. 6-szczękowy uchwyt samocentrujący spiralny z regulowanym osadzeniem.

Dla innych przedsiębiorców motywacją dla uczestnictwa w targach jest jedynie chęć promocji własnych wyrobów. - Na targach wiele nie osiągniemy jeśli chodzi o poznanie nas jako firmy, ponieważ posiadamy ścisłe grono specyficznych klientów, wśród których są producenci podzespołów samochodowych, którzy już nas znają. Chcemy raczej zaprezentować produkty, które sprzedajemy indywidualnym klientom. - podkreśla Bartosz Cebulewski, automatyk z firmy CSN-Stanel Automatyka Sp. z o.o.

Znaczna większość wystawców zdecydowała się na zaprezentowanie swoich urządzeń, niekiedy rozmiarami wielkości paru samochodów osobowych, jak w przypadku kilkumetrowej tokarki Fabryki Urządzeń Mechanicznych Poręba. Jeszcze inni zachęcali do odwiedzenia swojego stanowiska poprzez multimedialne prezentacje, wykonywanie pokazowej pracy montażowej, czy też uśmiechające się hostessy.

- Nasza firma prezentowała swoje usługi w zakresie marketingu innowacji dla branży maszyn przemysłowych i urządzeń do obróbki materiałów. To branża, która obecnie jest jedną z najbardziej innowacyjnych co ma również niebagatelny wpływ na konkurencyjność polskiej gospodarki. Warto by innowacje z tej branży ujrzały światło dzienne. - mówi Katarzyna Kidyba z firmy Alexandrite Group.

Źródło: www.alexandrite.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Alexandrite Group
http://www.alexandrite.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »