Technologie » Internet

Marketing lojalnościowy widziany oczami Klienta

Marketing lojalnościowy widziany oczami Klienta
Zobacz więcej zdjęć »
Comarch uruchomił innowacyjny portal www.marketing- management.comarch.com promujący rozwiązania lojalnościowe oraz narzędzia do wsparcia działów marketingu, tj. Comarch Airline Suit oraz Comarch Enterprise Marketing Management.

Nowa strona to nowy wymiar, a raczej 2 wymiary: ‘Airport - Airlines and Travel Solutions' oraz ‘City - Retail & Finance & Telco Solutions'.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Odwiedzający stronę porusza się po wirtualnym lotnisku (Airport) i miasteczku (City). Na lotnisku można zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami dla często podróżujących pasażerów (FFP), natomiast w miasteczku przemieszczając się pomiędzy bankiem, supermarketem, a stacją benzynową dowiadujemy się w jaki sposób systemy Comarch wspierają programy lojalnościowe w branży handlowo-usługowej.

Jeden portal w dwóch odsłonach
W lutym 2010 roku nastąpiła pierwsza odsłona portalu, w części ‘Airport', której towarzyszył launch interaktywnej gry ‘Lotnisko', dostępnej również na portalu Facebook. Od 23 maja portal dostępny jest już w pełnej wersji uzupełnionej o część „City" dedykowaną dla firm branży handlowej i usługowej (Comarch Enterprise Marketing Management). Obecnie strona jest dostępna w języku angielskim, niebawem zostanie też udostępniona wersja polsko i niemieckojęzyczna.

- Nowy portal jest bardzo innowacyjnym projektem, jeśli chodzi o sposób przekazywania treści. Oparty jest głównie o elementy audio, video, animacje oraz dodatkowe elementy interaktywne, takie jak gra zręcznościowa „Lotnisko". Portal jest również mocno powiązany z szeroko rozumianymi Social Media, w których kontynuowana jest prezentacja rozwiązań Comarch Airline Suite oraz Comarch Enterprise Marketing Management - mówi Justyna Michalczyk, dyrektor Centrum Rozwoju Biznesu sektora Usługi.

Obecnie planowana jest zakrojoną na szeroką skale akcje promocyjna portalu. Kampania promocyjna będzie realizowana w Internecie przy wykorzystaniu e-malingu bezpośredniego (newsletter), social media oraz kampanii Google AdWords. Podczas pierwszej odsłony portalu wejścia bezpośrednie z Social Media stanowiły jedno z głównych źródeł odwiedzin. Dlatego też, tym razem planujemy wykorzystać ten rodzaj komunikacji z klientem w szerszym stopniu - planując również płatne kampanie na portalu Facebook oraz Linkedin. Portal w USA promowany będzie również z udziałem naszych partnerów jak Loyalty 360 oraz Airline Information.

Comarch Marketing Enterprise Management
Comarch Loyalty Management od blisko 10 lat wpływa na oblicze rynku lojalnościowego w Polsce i za granica, jest przystosowany do realizacji programów multipartnerskich i koalicyjnych, które od jakiegoś czasu rządzą w świecie lojalności. Obecnie oferowany jako część składowa platformy Comarch Enterprise Marketing Management, która oferuje klientom rozwiązania takie jak:

- Comarch Loyalty Management to system wspomagający definiowanie i zarządzanie programami lojalnościowymi, których wdrożenie prowadzi do utrzymania obecnych klientów i pozyskania nowych, a także zmiany ich przyzwyczajeń zakupowych, zwiększenia sprzedaży oraz poszerzenia wiedzy na ich temat. Comarch Smart Analytics rozwiązanie oparte o narzędzia Business Intelligence pozwalające na znalezienie odpowiedzi na pytania, jaki wpływ na cały biznes miało wprowadzenie nowej promocji, zaoferowanie konkretnej nagrody czy przyłączenie wybranego partnera do programu. 

- Comarch Campaign Management wspomaga działy marketingu na każdym etapie tworzenia kampanii marketingowych i pozwala na automatyzację procesu komunikacji z klientem. Aplikacja może usprawnić prowadzenie aktywności marketingowych w przedsiębiorstwach różnej wielkości, jednocześnie zwiększając ich efektywność.

Comarch Airline Suite
Pierwszym wdrożeniem sektora w liniach lotniczych był projekt dla rosyjskich linii lotniczych S7, który rozpoczął się w roku 2008. Następnym sukcesem na tym rynku było podpisanie wieloletniej umowy opiewającej na 5,2 mln USD z amerykańskimi liniami lotniczymi Jetblue, które powszechnie znane są z pionierskiej obsługi klienta. Zespól nie spoczywa na laurach i szturmem zdobywa kolejnych klientów, tym samym rozwijając produkty. W roku 2010 została podpisana kolejna umowa europejskimi liniami lotniczymi (obecnie nie możemy wyjawić jeszcze dokładnej nazwy), gdzie system Comarch FFP m.in., obsługiwać będzie klienta korporacyjnego.

W ramach platformy Comarch Airline Suite oferowane sa następujące rozwiązania:
Comarch Travel Assistant to nowy produkt zaprojektowany by pomóc pasażerom kontrolować i planować przebieg podróży. Comarch Frequent Flyer to rozwiązanie to oferuje szeroki zakres funkcjonalności, dając możliwość budowania zarówno standardowych, jak i skomplikowanych programów lojalnościowych. Comarch Concierge Agent to nowoczesne rozwiązanie mające służyć do obsługi klientów VIP. Comarch Smart Analytics rozwiązanie pozwalające na znalezienie odpowiedzi na pytania, jaki wpływ na cały biznes miało wprowadzenie nowej promocji, zaoferowanie konkretnej nagrody czy przyłączenie wybranego partnera do programu.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

pawel.kozyra@comarch.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »