Firma » Reklama

MEC Polska zwycięzcą w globalnym konkursie sieci MEC

Polski oddział MEC triumfował w konkursie Global Ideas organizowanym co roku przez londyńską centralę firmy.

Kampania „Le Bobo kot fotograf” dla marki FRISKIES z portfolio Nestlé Polska otrzymała pierwszą nagrodę w regionie EMEA oraz Globalne Grand Prix konkursu. „Jestem zachwycony tym wyborem. Kampania ta opierała się na najlepszym insighcie ze wszystkich zgłoszeń. Fantastyczne rezultaty, wielkie zaangażowanie, gratulacje dla całego zespołu w Polsce” powiedział Charles Courtier CEO Global MEC.

To nie wszystkie nagrody jakie przyznano MEC Polska. Agencja zdobyła również główną międzynarodową nagrodę w kategorii Analytics and Insight. Zbiera ona najlepsze projekty badawcze z całego świata. Nagrodzono autorski system WebTrack służący do przeprowadzania ilościowych badań konsumenckich w połączeniu z precyzyjnym pomiarem wpływu działań w środowisku on-line na pozycję marki. Tym samym potwierdzając wyjątkową jakość ekspertyzy badawczej oferowanej lokalnie w Polsce.

Konkurs Global Ideas organizowany jest co roku przez sieć MEC. W aktualnej edycji zgłoszono 258 prac z całego świata. Międzynarodowe jury wyłania najlepszą kampanię w każdym z regionów oraz przyznaje Grand Prix konkursu. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

kalitero

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »