Firma » Reklama
MEC TWORZY W WARSZAWIE HUB DZIAŁU ANALYTICS AND INSIGHT
Jego celem jest poszerzenie oferty agencji w zakresie badań, analiz danych oraz pozyskiwania insightów, co odgrywa kluczową rolę w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla klientów. Zadaniem warszawskiego hubu będzie pomoc każdemu z rynków regionu w przyspieszeniu rozwoju oferty analitycznej i badawczej, w szczególności w środowisku cyfrowym, przez dostarczanie gotowych do wykorzystania zaawansowanych technologicznie produktów. Tym samym Warszawa dołącza do grona regionalnych centrów badawczo-analitycznych MEC obok Londynu, Miami, Singapuru i Dubaju.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Obowiązki Tomasza Kolanowskiego kierującego działem Analytics and Insight w Polsce zostały poszerzone o zarządzanie nim w CEE. W sprawach regionu Tomasz będzie raportował bezpośrednio do Anny Lubowskiej oraz ściśle współpracował ze Stephanem Bruneau, globalnym dyrektorem A&I w tworzeniu struktur hubu. Jeśli chodzi o Polskę Kolanowski raportuje do Izabeli Albrychiewicz CEO MEC Polska.
Usługi oferowane przez hub będą zawierały m.in.: ekonometrię, analitykę w środowisku cyfrowym, buzz monitoring; analitykę sprzedaży online, market sizing oraz badania konsumenckie.
Stephan Bruneau globalny dyrektor A&I tak skomentował utworzenie hubu:
“Utworzenie hubu dla A&I w Warszawie jest bardzo ekscytującym przedsięwzięciem MEC. Z pewnością przyspieszy ono rozwój naszej oferty na rynkach CEE, które będą mogły korzystać z bogatego doświadczenia w zakresie badań czy analizy danych zgromadzonego w hubie. Bardzo cieszymy się, że Tomasz przyjął na siebie nowe wyzwanie jako Analytics and Insight Director CEE. Stworzył w Polsce jeden z najsilniejszych zespołów A&I w Europie”
Polski oddział A&I ma na swoim koncie wielki sukces - zdobył główną międzynarodową nagrodę w kategorii badawczej w corocznym konkursie Global Ideas przeprowadzanym w ramach sieci MEC. Z najlepszych projektów badawczych ze świata grono ekspertów główną nagrodę przyznało polskiemu zespołowi za autorski system WebTrack służący do przeprowadzania ilościowych badań konsumenckich w połączeniu z precyzyjnym pomiarem wpływu działań w środowisku on-line na pozycję marki. Aktualnie A&I w Polsce zatrudnia 15 osób.
Nadesłał:
kalitero
|
Komentarze (0)