Technologie » AGD - RTV
Media Expert w marcu ustrzeliła "dziesiątkę"! Sieć buduje portfel prestiżowych lokalizacji
 Przejmuje również  lokale od sieci, które zmniejszają swoją powierzchnię sprzedażową.   
Łącznie, od początku roku, Media Expert powiększył sieć swoich  elektromarketów o 28 nowych lokalizacji. „Konsekwentnie realizujemy  naszą strategię rozwoju i chcemy podtrzymać dynamikę przyrostu sieci,  którą zapoczątkowaliśmy w zeszłym roku. Dziś, poprzez 342 elektromarkety  jesteśmy obecni w 286 miastach. Żadna z konkurencyjnych sieci, które  funkcjonują 
w Polsce, nie może się pochwalić taką skalą działalności  w naszej branży. Jesteśmy liderem i wciąż nabieramy rozpędu.” – mówi  Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.
W zeszłym roku  sieć Media Expert zainaugurowała sprzedaż w ponad 80 nowych  lokalizacjach. W 2015 roku wynik ten ma być powtórzony.  „Plany są  ambitne, ale wszystkie decyzje odnośnie nowych otwarć są zawsze  poprzedzone skrupulatną analizą. Dział nieruchomości eksploruje rynek w  poszukiwaniu atrakcyjnych lokalizacji, które następnie poddajemy  wnikliwym badaniom, również pod kątem potencjału sprzedaży.” – dodaje  Mystkowski.
Sieć Media Expert, dotąd niezwykle aktywna w miastach  do 200 tys. mieszkańców, coraz odważniej buduje swoją pozycję w dużych  aglomeracjach. Obecność w prestiżowej poznańskiej Galerii Malta, czy  lubelskich Tarasach Zamkowych jest tego najlepszym przykładem. Wkrótce  Media Expert zaprosi klientów do swoich elektromarketów w podobnych,  nowoczesnych lokalizacjach w całej Polsce – Galerii Sanowa w Przemyślu,  Galerii Neptun w Starogardzie Gdańskim, czy wyczekiwanej przez łodzian  Galerii Handlowej Sukcesja, wpisanej przez Urząd Marszałkowski w Łodzi  na listę projektów kluczowych dla regionu.
Wnikliwi obserwatorzy  rynku nieruchomości komercyjnych dostrzegli aktywność Media Expert w  podnajmowaniu lokali od sieci handlowych, które zmniejszają lub  optymalizują swoje powierzchnie sprzedażowe. „Potwierdzam, że  przyglądamy się takim rozwiązaniom, ale ostateczna decyzja oczywiście  zależy od tego, czy dana lokalizacja spełnia nasze kryteria. Jednak  współpraca z częstochowskim Decathlon’em, oparta na modelu podnajmowania  powierzchni jest satysfakcjonująca na tyle, że podobny zabieg  przeprowadzimy wkrótce w poznańskim Swadzimiu.” - mówi Mystkowski.
Przypomnijmy,  że rozmach, z jakim Media Expert buduje wartość i zasięg swojej sieci,  został doceniony przez środowisko najemców i inwestorów centrów  handlowych. Drugi rok z rzędu sieć Media Expert znalazła się w gronie  trzech podmiotów, obok SAMSUNG oraz Apple, nominowanych do prestiżowej  nagrody Retailers’ Awards 2015. Najlepsi najemcy centrów handlowych w  podziale na kilkanaście kategorii zostali wyłonieni podczas uroczystej  gali, która obyła się 3 marca 2015, podczas Shopping Center Forum 2015  Winter Edition. „Ostatecznie zwyciężyli nasi koledzy z Apple, ale  obecność Media Expert wśród nominowanych przy jednoczesnym braku na  podium naszych bezpośrednich konkurentów potwierdza, że budując sieć nie  zapominamy o wyznaczaniu wysokich standardów nie tylko w zakresie  obsługi klienta, ale również współpracy z partnerami handlowymi i całym  otoczeniem biznesowym.” – podsumowuje Mystkowski.
Media Expert
www.mediaexpert.pl   
więcej informacji z Media Expert    
    	
 
                     
                 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (2)
Widać jednak można w Polsce założyć dobrze prosperujący biznes.
Oni są dosłownie WSZĘDZIE! Nawet u mojej baci w malutkiej mieścinie otowrzyli filię.