Rozrywka » Gry
Media Markt i Saturn partnerem Warsaw Games Week 2015
W dniach 23-25 października br. fani gier i nowinek technologicznych spotkają się w EXPO XXI Warszawa na pierwszych targach Warsaw Games Week.
Na gości imprezy czekają pełne emocji atrakcje przygotowane przez największych producentów gier i sprzętu na polskim rynku. Do grona partnerów wydarzenia dołączyły popularne sieci Media Markt i Saturn, które zaangażowały się m.in. w promocję imprezy.
Warsaw Games Week 2015 to największe w Polsce święto fanów gier komputerowych i konsolowych. Na imprezie pojawią się najbardziej znane firmy z branży, a wśród nich producenci gier i oprogramowania oraz producenci i dystrybutorzy sprzętu, m.in. CENEGA, Microsoft, Sony Computer Entertainment Polska i Ubisoft. Goście będą mieli okazję zapoznać się z nowościami technologicznymi, zmierzyć w turniejach oraz poznać najnowsze gry. Dodatkową atrakcją będzie możliwość spotkania z najbardziej popularnymi graczami i youtuberami. Inicjator targów, Stowarzyszenie Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego (SPIDOR) zadbał, by w wydarzeniu mogły wziąć udział całe rodziny. Dzięki oznaczeniom systemu klasyfikacji PEGI podczas imprezy zapewniony będzie także odpowiedni wybór gier dla dzieci.
Sklepy Media Markt i Saturn są znane nie tylko z największego asortymentu elektroniki użytkowej, ale także ciekawych premier i projektów, przygotowanych z myślą o miłośnikach nowych technologii. Dlatego też nie mogło nas zabraknąć podczas tak wyjątkowej imprezy, jak targi Warsaw Games Week 2015. W ciągu trzech dni w jednym miejscu czekają na gości najnowsze gry i prezentacje sprzętu.– powiedział Piotr Daruk, Kierownik Zespołu Zakupu Hardware/Entertainment.
We wszystkich sklepach Media Markt i Saturn pojawią się plakaty i ulotki promujące Warsaw Games Week, a już niebawem na profilach obu marek w serwisie Facebook zostaną zorganizowane konkursy, w których będzie można wygrać wejściówki na targi.
Media SATURN
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN ( press box )
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Komentarze (0)